Gå til innhold

MSN på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faktisk TS som er problemet. Java har jeg ikke hatt problemer med på mobiltelefonen (utenom et unntak, som nødvendigvis ikke er mobiltelefonens feil). Problemet er at dersom jeg skal navigere i programmet - noe som virkelig er nødvendig for å velge forskjellige personer - så må jeg ha et navigeringstastatur oppe. Når jeg skal skrive til dem, må jeg få opp et nummertastatur, som endrer seg til T9 når jeg begynner å skrive, så må jeg trykke OK når jeg har skrevet ferdig, fjerne tastaturet igjen, og med mindre jeg skal skrive til den personen igjen før jeg gjør noe annet, så må jeg gjøre alt det overnevnte på nytt igjen. Det tar tid ...

Lenke til kommentar
Problemet er at dersom jeg skal navigere i programmet - noe som virkelig er nødvendig for å velge forskjellige personer - så må jeg ha et navigeringstastatur oppe. Når jeg skal skrive til dem, må jeg få opp et nummertastatur, som endrer seg til T9 når jeg begynner å skrive, så må jeg trykke OK når jeg har skrevet ferdig, fjerne tastaturet igjen, og med mindre jeg skal skrive til den personen igjen før jeg gjør noe annet, så må jeg gjøre alt det overnevnte på nytt igjen. Det tar tid ...
Ahh. I det minste bra javaen fungerer. =/
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...