ronny iversen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) fant ikke noe ordentlig svar på dette, så jeg spør her, er det en aoe limit? altså en limit på hvor mange mobs jeg kan aoe samtidig.. Endret 23. januar 2008 av intoxicated Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Lurer på om du får noe -spelldamage coefficiency over 10 mobs, men jeg AoEer nå hele Scarlet Monastery: Cathedral med paladinen min uten å se noe nedgang i damage fra consecration. Edit: WoWwiki. Endret 23. januar 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg tror consecration virker noe annerledes her men den blir også nerfet noe med mange mobs. Men AoE spells fra mages etc blir nerfet som vist fra wowikii. Selv om jeg syns det regne stykket så noe rart ut. Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Consecration gjør samme skade om jeg puller én eller fem grupper i stratholme. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 dette skjer ihvertfall med Warlockens seed of corruption (testet i SM) får bare rudnt 500 per mob der, vanligvis ligger jeg på rundt 1500. Consecration er ikke berørd av dette. Har pullet hele SM armory uten at ticks per target gikk ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå