Gå til innhold

Hva røyker du?[Les Reglene]


Sewero

Anbefalte innlegg

De siste fem årene har det gått i Lucky Strike, med winnertippa Eventyr 3 som avveksling. Men siden nyttår har jeg stumpet røyken, og klart meg helt fint. Helt til nå. Faen ta denne tråden, suget er større enn noensinne nå (og jeg har ingenting å suge på). :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sokka mine.

 

Men fra koko til pangpang (ja, jeg har prøvd å røyke sokker. Ikke å anbefale)

Begynte med strå da jeg var kid, sverga så at jeg aldri skulle røyke, fant bestefars gamle cubanske sigarer som han drev og småsmugla i hine hårde dager, begynte å bomme rullings av venninna mi, før jeg begynte med Marlboro på fest da jeg var 16-17, gikk over til Camel (den gule) da jeg fylte 18 og røyka det på fest til jeg begynte å røyke fast i fjor engang og siden da har det gått i Lucky Strike, med innslag av noen sigarer her og 19-packer med mentolsigaretter fra Lidl når jeg får tak i det.

 

Men nå går det stort sett i Lucky Strike.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Har greid meg uten røyk nå i 5-6 dager.. De har vært Jævlige.. xD Men skal ta å kjøpe igjen i dag.. Har lovt meg selv og kompisen min at jeg skal slutte ut påskeferien.. Men det kommer til å bli vanskelig.. Har jo Røyket siden Sommerferien i 2007.. Men tilvanlig så røyker jeg Prince Rød<3

 

EDIT: Ikke klag på alder.. ;)

Endret av Knotten07
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...