Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Din hemmelighet. Her.


Gjest Mhmjaa

Anbefalte innlegg

Gjest Gueesst

Ikke akkurat noen dirty hemmeligheter, men en del stuff som egentlig ingen vet.

 

 

1. Jeg irriterer meg veldig over at ingen av vennene mine også ikke er mer lik meg når det kommer til film/spill/data, og jeg prøver derfor mest mulig å skjule at jeg egentlig er ganske nerdete på disse temaene når det kommer til stykke. Jeg er litt filosofisk nesten, elsker å se filmer med dypere mening, elsker å snakke om spill osv. men føler meg nerd hvis jeg begynner å snakke om det, og vet at de ikke deler like mye entusiasme. På en måte er det greit og da, da det beviser at vennene mine ikke er geeks.

 

2. Jeg har så og si drømt og tenkt på hver kveld før jeg legger meg, den samme dama i ca 2-3 år nå. Hun går på skolen min, og er så og si uoppnåelig, men jeg klarer ikke å slutte å tenke på henne. Sjekker facebooken hennes for bilder ganske ofte, tenker til og med på henne i skoletida. Det begynner nesten å skremme meg hvor mye plass og tid hun tar av tankene mine, at det nærmest føles snart som jeg overvåker henne.

 

3. Dette er tilbake til nr 1 og 2, jeg er en person som tenker veldig, veldig mye på alt hele tiden. Tror ingen av vennene mine er klar over hvor mye jeg tenker over. Alt fra religion, dama i nr2, hvilken bil jeg skal ha når jeg blir stor osv osv. Alle har sikkert tenkt over dette litt, men jeg har nærmest et problem da jeg tenker over dette hele tiden, nesten hver fuckings dag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan virke som du har et dårlig immunforsvar, og jeg vil virkelig anbefale deg å snakke med dine foreldre/oppsøke lege. Det er ikke bra å gå rundt og være syk hele tiden.

 

Det er godt mulig at du er en smart person og at dine jevnaldrende ikke er på et like høyt intellektuelt nivå som deg, men om dette er noe du fokuserer på kan dette i seg selv føre til at du oppfører deg som en drittsekk, og at du i praksis havner på et langt lavere nivå enn dem rundt deg sosialt. Det kan også være at du er en av dem som forventer at alle andre skal ta intiativ, og gjør de ikke det er de "kjedelige". Foreslå noe selv, kanskje folk bare er sjenerte, eller kanskje de har skjønt at du ikke setter pris på dem og dermed på en måte har gitt deg opp.

 

Jeg får dårlig humør og blir trøtt av å være syk, noe som igjen kan gå utover mitt sosiale liv. Det kan være dette også gjelder deg.

 

Det at du prøver å overbevise meg om at du liker livet ditt når jeg aldri har påstatt noe som skulle insinuere det motsatte, får meg til å tro at du kanskje ikke liker livet ditt i det hele tatt. Synes at du skal drite i hva folk eventuelt synes, legge kortene på bordet for deg selv i alle fall, og fortelle deg hva som egentlig er galt. Du må være ærlig med deg selv før du kan forvente å oppnå noe som helst. Og igjen vil jeg anbefale deg å snakke med dine foreldre om dette med helsen din.

 

Er ikke det at jeg driter i vennene mine liksom. Jeg bor på en ganske liten plass der alle kjenner alle, og er med vennene mine hver dag og finner på ting, men vil noe mer liksom .. Ganske vanskelig å forklare hvordan jeg tenker, men jeg er en person som MÅ lære noe nytt og oppleve noe nytt hele tiden (hvis det ga noe mening^^). Grunnen til at jeg ville overbevise om at jeg ikke "hater" livet mitt, er fordi jeg har lest på flere tråder at folk får beskjed om å like livet sitt mer .. Men, har "kjedet" meg lenge før jeg begynte å bli syk. Har egentlig alltid følt at jeg "vil noe mer" enn å bare være med de samme folkene hver dag.. Det med helsen skal jeg selvfølgelig gjøre noe med snart, hvis det ikke blir bedre ;) ¨

 

Så kort oppsumert: Jeg vil noe mer med livet mitt, men det er ikke lett på en så liten plass som jeg bor ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Stormkongen Gutt - 16

Ok, får prøve å bidra litt jeg også.

 

Da jeg var 15 (Er 16 nå) kjøpte jeg flere sexleketøy på kondomeriet. 2 Vaginaer, kondomer, glidemiddel og en buttplug, sånn for å prøve. Må si det egentlig funker bedre med fingrer i rompa og at det i det hele tatt krever så mye oppvask og slik så alt for mye rot i forhold til nytelse.

 

Har tenkt å kjøpe en jodie moore avstøpning når jeg får litt mer penger å rutte med, noen råd til hva jeg kan kjøpe av sexleketøy?

 

Jeg har en del ganger tatt meg en tur i fjellet eller skogen, kledd meg naken og onanaert.

 

Jeg onanerer hver natt, uten det greier jeg ikke sovne. Det hender jeg onanerer til fantasien om dyresex. Spesielt en kvinne som tar en stor hestepenis, eller jeg tar andre dyr bakfra. Jeg har også fantasert om min mor. Men var ikke noe spessielt da. Hjemme hos oss så er det vanelig å se hverandre nakne, kan f.eks pusse tennene naken mens mamma, eller søstern min er i dusjen.

 

Men oftest blir det nok bare vanelige fantasier med meg og en annen jente, eller to.

 

Jeg har aldri hatt kjæreste og aldri blitt kysset. Nok mest pga av at jeg ikke hadde noen som jeg så på som venner får jeg ble 14. Da i sammenheng med flytting. Nå bor jeg en annen plass og er havnet i en bra klasse med hyggelige folk. Men har på denne nye plassen aldri hvert på besøk i hjemmet til noen eller hatt noen venner hjem.

 

Ellers så har jeg aldri røykt, drukket eller slått noen og har ingen planer om å gjøre det. Har ganske stor vilje og moral når det kommer til slike ting. Har gode karakterer og er for tiden lykkelig med livet mitt.

 

Ja og jeg liker hentai, eller egentlig mer hentai manga.

 

Det var det, litt hemmeligheter om meg selv, jeg oppfordrer andre til også å dele. Så blir det kanskje mer forståelse mennesker i mellom når det kommer til slike ting. Kommenter gjerne og kom med spørsmål.

 

Mulig jeg legger til mer siden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Jeg så på tv-stasjonen FoxKids frem til jeg var 14år. :blush:

Jeg blir 22 og ser ofte på Disney Channel og Disney XD. Hannah Montana, Zach & Cody osv. :roll:

Jeg har sperret Disney Channel med kode på mottakeren vår så lillebror på 10 ikke skal kaste bort tiden sin på seriene du nevner.

 

:ph34r:

 

Nå har han derimot klart å knekke koden, så jeg må pønske ut en ny.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat hemmeligheter men...

 

-Lesber er hawt :D (om de ser OK ut da)

-Jeg er mer imot hasj enn f.eks. X og kola. Antakelig siden hasj er så sykt oppskrytt

-Jeg har knust mer mobiler, tastatur, muser og headset under spilling enn noen jeg kjenner.

-Jeg kan lett få tårer i øynene av film, generelt noen som dør (presidenten av Polen f.eks) eller sanger som minner meg om triste ting.

Eksempel: The Rasmus - In the shadows. Linken; min mor som døde av lungekreft (leit opp teksten til den)

Jeg kan enda gråte meg i søvn, og har perioder der jeg er langt nede, selv om det er 5 år siden og alle andre, inkludert min søster og min bror er kommet over det.

 

-Jeg har en teori om at alle kan synge, men noen har vanskeligere for å få kontroll over stemmen sin. (har vel begynt å få tvil når jeg sitter med verdens verste stemme selv)

 

-Dette burde ikke vært en hemmelighet: Jeg har ikke en anelse om hva jeg vil bli lengre. Kanskje pga dårlig selvbilde?

 

-Det sterkeste jeg har noen gang tatt av dop er tobakk og alkohol. Men det er vel ingen hemmelighet heller da :) Hasj blir jeg aldri å prøve, men jeg har som sagt mindre imot sterkere stoffer enn det :S

Lenke til kommentar

Interessant konsept denne tråden ...

 

Jeg har et par som kunne vært deilig og sette fri! :)

 

1. Når jeg møter en person, bekjent, familie eller fremmed så planlegger jeg drapet på den person i løpet av 10-30 sekunder, for og så seinere på feks kvelden lage en detaljert plan. Innebærer gjerne voldtekt, tortur, utpressing og andre interessane ting.

 

2. Jeg er med meget høy sansynlighet sosiopat, men dette forteller jeg ingen, verken psykolog eller familie.

 

3. Jeg har store problemer med og akspetere min nåværende livssituasjon, så jeg skal fake en dyp depressjon om kun kort tid, etter dette har jeg planlagt og sørge for at mine foreldre mister foreldreansvaret for meg pga kriminelle handlinger. Har utrolig lyst til og havne på fosterhjem eller instutisjon bare for "Opplevelsen"!

Lenke til kommentar

2. Jeg er med meget høy sansynlighet sosiopat, men dette forteller jeg ingen, verken psykolog eller familie.

  1. Hvor gammel er du?
  2. En sosiopat erkjenner særdeles sjeldent at han faktisk er det.
  3. Slike tanker bør ikke tyde på sosiopati.

 

1. Jeg er over 18, og så mye får du vite om min alder eller noe som helst annet som kan identifisere meg.

2. Voila! Du kan ikke identifisere meg, dermed erkjenner jeg ikke noget for deg.

3. Slike tanker? Du er klar over det faktume at sosiopater ikke lider av tvangstanker?

Min mangel av empati kan "Hjelpe" prossesen når jeg planlegger et drap, men ellers kan hvilken som helst person i verden tenke akkurat det samme. Jeg kan godt ha adoptert disse "Tankene" fra fra film, bøker eller spill. Kansje miljøet jeg har vokst opp i har gjort det mulig?

 

 

Med "Opplevelsen" mener jeg at jeg ville forståt "Fosterbarn" mye bedre, siden jeg rett og slett ikke skjønner hvorfor de har det så grusomt. Samtidig så og si trekker jeg til meg personer som har hatt problemer, og det å kunne si at jeg selv har vært fosterbarn vil hjelpe veldig på vei i sosiale forhold!

 

Det faktume at jeg har nok selv insikt til å faktisk forstå at jeg mest sannsynlig er en sosipat hindrer meg heller ikke på noen måte.

 

Alle "Symptomer" stemmer overens, alle tester og vurderinger jeg gjør av meg selv stemmer, på PCL-R scorer jeg langt over det nødvendige.

 

Latterlig!

Vis kilder, vær spesifik på hva som motsier det faktume at jeg er en sosiopat.

Lenke til kommentar

3. Slike tanker? Du er klar over det faktume at sosiopater ikke lider av tvangstanker?

Vennligst siter meg der jeg hevder at sosiopater lider av tvangstanker. Når jeg skrev "slike tanker", tenkte jeg først og fremst på de drapstankene og liknende – ikke tvangstanker.

 

 

1. Jeg er over 18, og så mye får du vite om min alder eller noe som helst annet som kan identifisere meg.

2. Voila! Du kan ikke identifisere meg, dermed erkjenner jeg ikke noget for deg.

3. Slike tanker? Du er klar over det faktume at sosiopater ikke lider av tvangstanker?

Min mangel av empati kan "Hjelpe" prossesen når jeg planlegger et drap, men ellers kan hvilken som helst person i verden tenke akkurat det samme. Jeg kan godt ha adoptert disse "Tankene" fra fra film, bøker eller spill. Kansje miljøet jeg har vokst opp i har gjort det mulig?

 

 

Med "Opplevelsen" mener jeg at jeg ville forståt "Fosterbarn" mye bedre, siden jeg rett og slett ikke skjønner hvorfor de har det så grusomt. Samtidig så og si trekker jeg til meg personer som har hatt problemer, og det å kunne si at jeg selv har vært fosterbarn vil hjelpe veldig på vei i sosiale forhold!

 

Det faktume at jeg har nok selv insikt til å faktisk forstå at jeg mest sannsynlig er en sosipat hindrer meg heller ikke på noen måte.

 

Alle "Symptomer" stemmer overens, alle tester og vurderinger jeg gjør av meg selv stemmer, på PCL-R scorer jeg langt over det nødvendige.

 

Latterlig!

Vis kilder, vær spesifik på hva som motsier det faktume at jeg er en sosiopat.

 

Vær oppmerksom på at jeg aldri har hevdet at du ikke er en sosiopat. Ut i fra posten din virker det som du allerede har laget en konklusjon for meg (spesielt den siste linjen hentyder dette, noe som er helt feil.) Jeg har ikke den nødvendige innsikt i ditt liv eller ekspertise for å avgjøre det – dette er tross alt Internett.

Grunnen til at jeg tok opp dette, er at noen personer, spesielt gjennom for eksempel depresjon kan midlertidig utvikle noen sosiopatiske tendenser. Merk at jeg ikke setter deg direkte i denne båsen. Jeg bare spekulerte i og med at sosiopater vanligvis ikke en gang bryr seg om at de er det – samt tenker de vanligvis ikke over det – ikke at jeg mener du bryr seg eller tenker spesielt over det, det virker ikke slik. Håper du forstår mer av hvorfor jeg ble litt skeptisk. Som sagt, jeg kommer ikke her for å motsi deg, men en viss skepsis må du tåle når det gjelder emner som dette. Det regner jeg med at du forstår.

Endret av The Prophet
Lenke til kommentar
Gjest Picasso

Interessant tråd.

 

Jeg lurer på om det finnes en mørk side ved meg selv, eller om jeg bare er vanlig.

 

Jeg er strategisk av natur, og tenker fra og til rundt handlinger som å drepe en person eller gjøre et ran eller lignende, bare for å bevise for meg selv at jeg fint kunne kommet unna med det.

 

Når det gjelder følelser er jeg veldig kald. Har hatt fine forhold, men til slutt når jeg er lei, kaster jeg de ut som støvet fra teppete mitt, og selvom de gråter og bærer seg i lang tid etterpå, kunne jeg helt ærlig talt ikke brydd meg mindre.

 

Jeg tenker ofte på å verve meg. En side av meg ville koset seg ut av en sann verden om jeg kunne fått mulighet til å slakte de som truer Norge. Jeg kjenner på meg selv at jeg ville vært hensynsløs i en slik situasjon, da f.eks en barnefamilie som kanskje stod i veien for mitt mål, ville det ikke kostet meg en kalori å tillintetgjøre.

 

Samtidig er jeg hevngjerrig. Skulle jeg fått bank av en eller annen fyr på byen eller om noen skulle kommet i veien for meg, så ville det ikke gjort meg noe. For innerst inne, vet jeg, at jeg kunne fått han til å angre på dette resten av livet sitt når det var min tur til å ta igjen.

 

Jeg hadde heller ikke vært redd for å ta hevn, uansett hva slags person\stiling vedkommende hadde.

 

Garantert flere som har vært innpå de samme tankene, så det er vel egentlig ikke noe nytt :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...