2bb1 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hei! Har hatt G25 noen uker nå, og kunne tenkt meg å skaffe meg noen bilspill til. Har fra før Live for Speed (demoen for øyeblikket) og Colin McRae:DiRT (som er et elendig spill til pc spør du meg). Noen som har forslag til andre bilspill jeg kan bruke G25 på? Gjerne spill som støtter manuell giring også
Gavekort Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Test drive unlimited (herlig spill) GTR 2 (morsomt FIA GT spill)
2bb1 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Skrevet 23. januar 2008 Ahh, går an å bruke på Test Drive også ja! Har det også, så det må jeg få testet. Skal se om jeg får skaffet en demo av GTR 2 også Andre forslag?
rbr Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 funker bra på richard burns rally. drittfett med logitech g25 der.
-sparks- Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Project torque og need for speed pro street.
RMBB Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Test drive unlimited (herlig spill)GTR 2 (morsomt FIA GT spill) Manuell gir funker MEN ikke 900 graders rattutslag! Mektig irriterende, er vanskelig/ekkelt og kjøre med G25 i TUL. Men blir jo vant til det etterhvert. Live For Speed er det beste spillet jeg har spilt med G25. NFS carbon støtter det også btw.
Gavekort Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Test drive unlimited (herlig spill)GTR 2 (morsomt FIA GT spill) Manuell gir funker MEN ikke 900 graders rattutslag! Mektig irriterende, er vanskelig/ekkelt og kjøre med G25 i TUL. Men blir jo vant til det etterhvert. Live For Speed er det beste spillet jeg har spilt med G25. NFS carbon støtter det også btw. Jaja, har merka det. Men det er h-giren som er viktigest. Det som er bra med TDU er at du trenger ikke å kjøre på bane eller må være med i race, der kan du bare cruise rundt på Honolulu!
SniKaZ Skrevet 26. januar 2008 Skrevet 26. januar 2008 Elsker å spille TDU med G25 er bare å herlig å cruse rundt på den øya
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå