Gå til innhold

Sniktitt på Audiosurf

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fant ikke noe info der, men regner med at man får kjøpt dette i utvalgte butikker i Norge ?

Så langt ser det ut som spillet kun vil distribueres over nettet, men det er selvsagt ikke umulig å tenke seg at det også kan få en butikklansering.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde dette etter at 4chan.orgs videospillavdeling diskuterte det i overmål mye. Det var ganske ustablit og hadde masse grafiske glitcher på min stasjonære PC, men fungerte helt fint på den bærbare.

Det som imponerte mest var hvordan spillet klarte å lage nivåer som faktisk passet til musikken og tempoet.

Jeg har vel egentlig ikke spilt det så mye, siden det ikke fungerte så bra på PC-en, men det er en anbefalt nedlastning for alle andre!

Skrevet

spillet er genialt, ble helt hekta i går kveld, men når jeg prøvde Call on Me ( Eric Prydz ) gikk banen inn i en skru, er det noen som har funnet noen sanger hvor dette skjer? med looper og skråsvinger ? =P

Skrevet (endret)

Audiosurf er ufattelig morsomt! Gleder meg til det kommer i butikken :)

spillet er genialt, ble helt hekta i går kveld, men når jeg prøvde Call on Me ( Eric Prydz ) gikk banen inn i en skru, er det noen som har funnet noen sanger hvor dette skjer? med looper og skråsvinger ? =P

E-Nomine - Vater Unser part2 (psalm23) har en sånn twist greie :D

Endret av Keylar
Skrevet

Hmmm :(

Når jeg starter spillet nå, så sier den at beta tiden er utgått eller noe sånt... Får dere det også?

Jepp :)

Jeg spilte en sang som var helt syk (en eller anna av the prodigy) Da tok den plustelig 3 looper og skrudde slik at jeg plutselig kjørte motsatt vei :p

Skrevet

Når jeg starter spillet nå, så sier den at beta tiden er utgått eller noe sånt... Får dere det også?

Ja, men tok en annen dato på windowsklokka og plutselig var det problemmet over. Eneste som er nå er at jeg må pakke ut en oppdatering vær gang for å spille det, ellers så kan jeg ikke velge noen egne sanger.

Men holder ut til Februar da

Skrevet

Ja, men tok en annen dato på windowsklokka og plutselig var det problemmet over. Eneste som er nå er at jeg må pakke ut en oppdatering vær gang for å spille det, ellers så kan jeg ikke velge noen egne sanger.

Hva stillte du klokka på? :p

Skrevet

Til dere som har prøvd dette:

Dersom man ikke trykker noen taster, vil man kjøre gjennom banen da?

Hvis det er tilfelle så tror jeg spillet kan være tøft å ha som "musikkvideo" på fester.

Skrevet (endret)

Hva stillte du klokka på? :p

17 Januar

Mente jeg

Endret av Terje22
Skrevet (endret)

Gleder meg som en unge! dette virket bare ytrolog fett! :dribble:

blir det mulig å lagre et spill du har spilt og evt. bruke denne som "bateri" i mediaplayer...?

vist ikke så skal vi sikkert få det til :p

edit: starter på betaen nå^^

Endret av 2ball(s)
Skrevet

Jeg lasta ned beta versjon jeg og, så uten at jeg fikk prøve noe av spillet eller noen ting, kom det beta expired eller noe. Ville vært veldig fint om noen kunne si meg hvor/hvordan jeg kan få spilt i det hele tatt.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...