Calvus Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hei Er det noen som kan hjelpe meg med å finne et nettverksbasert kamera som tar stillbilder. Jeg ønsker meg et kamera som overfører bildet i det øyeblikket det blir tatt eller kameraet settes i en docking stasjon. Setter stor pris på gode råd..
k-ryeng Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 HeiEr det noen som kan hjelpe meg med å finne et nettverksbasert kamera som tar stillbilder. Jeg ønsker meg et kamera som overfører bildet i det øyeblikket det blir tatt eller kameraet settes i en docking stasjon. Setter stor pris på gode råd.. Nikon prøvde seg med P3 en gang i tiden, tar forøvrig meget gode bilder, men har sine begrensninger på høy ISO. Er ikke det noe problem, kan det være noe å kikke på. Ikke sikker på hvor lett det er å få tak i nytt lenger, men det finnes kanskje på lager hos noen ennå...
jpsalvesen Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hva slags bildekvalitet ønsker du? Det finnes flere "ekte" kameraer med mulighet for fjernkontroll via USB-kabelen, både kompakte modeller og speilrefleks-kameraer. http://www.reghardware.co.uk/2006/04/25/pe...nternet_camera/ - eller er denne mer i retning av det du leter etter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå