Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et personlig spørsmål til hetrofile damer


Anarkist

Anbefalte innlegg

Hei alle vakre jenter,

 

dere er noe av det vakreste som finnes på denne kloden. Jeg har alltid lurt på en ting og håper at dere svarer meg på det. Hvordan ser dere på kroppen til oss menn og vår penis. Jeg er spesielt interessert i hva slags syn dere har på penis, og om dere ser en penis blir dere kåte eller tent?

 

Ser frem til gode svar.

 

Deres beundrer en hetrofil ung mann :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel skal prøve å svare. Selv blir jeg ikke automatisk tent av å se en penis, man må nok være litt tent fra før, men er jeg det så for all del, da kan penis være veldig turn-on, jeg liker det jo.

men å liksom bare plutselig se en penis...... hehe, det kan noen ganger være komisk også.

så da har du et svar, ja men ikke alltid ;)

Lenke til kommentar

Det kommer jo ann på hvem det er... ukjente gutter/menn er ikke særlig tennene. sett at det er kjæresten, kommer det fremdeles ann på situsjonen =) I en situasjon der sex er å "forvente", blir iallfall jeg veldig tent... hvis han bare kommer inn i rommet og flasher, er det latter som kommer naturlig :p

Lenke til kommentar
Ingen som bryr seg om bifile eller homofile gutter sin mening? :(

 

Haha, og det var du som heterofil som turte å komme med den. :wee:

Hvem ellers?

Men faktisk, etter en veldig fuktig kveld på byen innså jeg plutselig at noen gutter er hotte de og.

Så nå svinger jeg begge veier.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Det kommer helt ann på situasjonen som flere har nevnt. Hvis man plutselig ser en penis uansett om den er stiv eller slapp vil jeg ikke si jeg automatisk blir tent. Hvis jeg derimot er hos min kjære, og den melder sin ankomst etter noen hete kyss er saken noe helt annet, da vil jeg si det er virkelig turn-on ;)

Lenke til kommentar
Hvis jeg derimot er hos min kjære, og den melder sin ankomst etter noen hete kyss er saken noe helt annet, da vil jeg si det er virkelig turn-on ;)

 

 

Hva mener du med melder sin ankomst. Den er jo alltid der. Poenget er om du blir tent av å se en penis, uavhengig om det er din kjære eller meg. Jeg blir tent av å se på nakne damer, uavhengig av om det er min dame eller ei fremmed jente på stranden. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Lurer på det samme som jeg og.

Blir dere f.eks like tente av å se peniser som vi gutter blir av å se pupper ?

Er det mer opphissende jo større den er, eller har ikke det noe å si ?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...