Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et personlig spørsmål til hetrofile damer


Anarkist

Anbefalte innlegg

Hvis jeg derimot er hos min kjære, og den melder sin ankomst etter noen hete kyss er saken noe helt annet, da vil jeg si det er virkelig turn-on ;)

 

Hva mener du med melder sin ankomst. Den er jo alltid der.

Klart den er jo alltid der heldigvis :p

Men om penisen er opphisset, blir jeg mye mere tent ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ai ai ai!

 

Jeg har visst gjort noen blundere ser jeg.

Konklusjonen her må jo være grei, jenter blir ikke tent av å se en penis(?!)

 

Kunne fått denne undersøkelsen tidligere, så hadde jeg og samfunnet vært spart for flere pinlige situasjoner..

 

Sikker på at dere ikke blir tent når noen drar fram snabben? Mener jeg har sett i flere dokumentarer at jenter nærmest kaster seg over penis? (Selv aldri opplevd mer enn forsøk på spark mot penis i tilsvarende situasjoner, men jeg tenkte jenter i Bergen var litt sær..)

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Vi er hetrofile. Men som menn flest så liker du ikke svaret. Vi kan jo si at tissen din er råsexy uansett tilstand og tid på døgnet, men det er jo å lyge.

 

Så dere synes ikke at peniser er like fine å se på som vi gutter synes om pupper ?

Og har størrelsen på penis noe med å si på hvor tente dere blir ? Eller er det helt irrelevant ?

Om den er 17, er det deiligere å se på enn en som er 13 ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Så dere blir ikke kåte av å se våre peniser?

 

Forresten er en penis mellom 17 og 20 cm for liten? Eller er det passe størrelse.....

 

Vi gutter må jo vite hva dere hetrofile damer tenner på? Overasker meg at dere ikke blir tent på peniser.... :cool:

 

Nå har vel de fleste sagt at det kommer ann på stemningen. Tror ikke folk blir automatisk tent av random folk som går å flasher penis.

Lenke til kommentar
1.Så dere synes ikke at peniser er like fine å se på som vi gutter synes om pupper ?

2.Og har størrelsen på penis noe med å si på hvor tente dere blir ? Eller er det helt irrelevant ?

3.Om den er 17, er det deiligere å se på enn en som er 13 ?

1. Nei.

2. Tja. Størrelse spiller faktisk en rolle under sex. Jenter som sier det ikke gjør det - lyver.

3. Sannsynligvis, ja. Selvom penis ikke er særlig pen.

Lenke til kommentar
Ai ai ai!

 

Jeg har visst gjort noen blundere ser jeg.

Konklusjonen her må jo være grei, jenter blir ikke tent av å se en penis(?!)

 

Kunne fått denne undersøkelsen tidligere, så hadde jeg og samfunnet vært spart for flere pinlige situasjoner..

 

Sikker på at dere ikke blir tent når noen drar fram snabben? Mener jeg har sett i flere dokumentarer at jenter nærmest kaster seg over penis? (Selv aldri opplevd mer enn forsøk på spark mot penis i tilsvarende situasjoner, men jeg tenkte jenter i Bergen var litt sær..)

hehehe... :whistle: p0rn?

MEN on topic: Hvis det er en gutt jeg er skikkelig heit på, og han er naken forran meg er det KLART at jeg blir tent! Jeg syns penis er pen faktisk. Litt tykke, 15 cm ca.. Har sett en del lange og tynne peniser også, som jeg ble litt "skuffa" over, kanskje det bare er en vanesak. I don't know.. Håper ingen føler seg tråkka på i allefall. Den er i allefall penest når den er stiv, syns nå jeg

Lenke til kommentar
hehehe... :whistle: p0rn?

MEN on topic: Hvis det er en gutt jeg er skikkelig heit på, og han er naken forran meg er det KLART at jeg blir tent! Jeg syns penis er pen faktisk. Litt tykke, 15 cm ca.. Har sett en del lange og tynne peniser også, som jeg ble litt "skuffa" over, kanskje det bare er en vanesak. I don't know.. Håper ingen føler seg tråkka på i allefall. Den er i allefall penest når den er stiv, syns nå jeg

 

P0rn? nei, voksen-dokumentar. Av typen kvinne-kvinne-mann og samliv med flere..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...