Gå til innhold

Programmer til å kontrollere PC bruk

Gef

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det programmer for å kontrollere PC bruk? F.eks vil jeg ha et program som kan begrense hvor lenge man kan bruke den hver dag.

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske at den funksjonen skal være innebygget i windows et sted. Men husker ikke om det kun var hvis maskinen er tilmeldt en domenekontroller eller om man kan gjøre det uansett.

i alle fall er det mulig å lage et script som starter opp sammens med windows, sjekker klokkeslett og slår av maskinen dersom klokkeslettet matcher. Eneste minus med dette er at det er tungvindt å konfigurere.

Skrevet
Finnes det programmer for å kontrollere PC bruk? F.eks vil jeg ha et program som kan begrense hvor lenge man kan bruke den hver dag.

Hvilket OS har du? Dette er innebygget i Vista.

Skrevet

Det er innebygd en slik funksjon i Windows Vista Ultimate, men ikke i Home premium og Basic.

Skrevet

Det er innebygd en slik funksjon i Windows Vista Ultimate, men ikke i Home premium og Basic.

Eg har Windows Vista Home Premium, eg har det. Visst trådstarter har vista så vil du finne det under sperrefunksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...