Gjest trådstarter.. Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Hei, ønsker å være ukjent. Jeg føler jeg blir litt litt skjokkere og skjokkere. jeg snakker ikke om smellfeit her. folk kunne trodd jeg hadde hatt six-pack hvis jeg går me t -shorte.. hvis dere fatter. Men til poenget: Syntes det er kjedelig me armhevinger og den slags ting. vil ha det kjekt når jeg trener. Føler jeg mister treningslysten pga. data, og slapphet. Vil få meg fin mage, noen tips om hvordan man trener og har det kjekt, eller bare gjør noe kjekt etc. mens man trener. Sist gang jeg trente, la jeg merke til at jeg satte meg mål ( en sånn romaskin som ingen bruker ) , tenkte å ta 100 ro først, men gikk meg framover, følte tia spolte framover.. Oi ? 600 allerede ( halvtime ) men nå gjør jeg ca bare 200 og "gidder ikke mer. Håper dere kjønner poenget Takker for svar
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 jør sånn som meg! jeg løper! MASSE! bare løp å løp det er mosromt!!
Gjest trådstarter.. Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 løping / kondis er ikke akkuratt min sterkeste side. men har liksom ikke LYST ?
Herjemannen Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 men da tar du tak i deg sell! så gidder du!
Subishi Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 At du må trene for å få 6-pack er strengt tatt en myte. Slankedietter fungerer meget bra, det gjelder bare å kjøre de riktige diettene. PSMF har fungert meget bra på meg i alle fall
M@R7!N Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Trene magen er forsatt en god ide da, i tillegg til diett/løping osv. Om du har muligheter, finn en treningskompis. Enten noen i klassen eller kamerater! Hjelper så utrolig, ihvertfall i starten. Endret 21. januar 2008 av M@R7!N
lamial Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Prøv kampsport! For eksempel Aikido...Utrolig moro, og fin trening
theoriginalAidskake Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Du må jo gjøre noe du syntes er morsomt da.. Ta med deg musikk du liker på treninger. Går litt lettere da.
TanglewoodD Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Musikk og kompiser, dame som sier til deg eller en aktivitet du liker. Musikk og jogging på tredemølle er morsomt og det er deilig å ha litt utholdenhet. Magetrening er vel greit nok, men magemusklene vises ikke før det blir lite fettprosent vel og merke. Jeg føler meg slapp og i elendig form hvis jeg har drukket mye brus, godteri og generelt dårlig mat og beveget meg lite - men det er isåfall bare meg, men ett bra kosthold er ikke fortsatt ikke dårlig å ha. Endret 22. januar 2008 av JD_Scrubs
V_B Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg sliter med det samme problemet når det kommer til å trene aleine, men vist jeg får med meg en kompiss når jeg f.eks skal trene og man kan kødde litt så blir alt helt forandret. Du trenger ikke alltid å være super seriøs når du trener etter min mening, trening skal være gøy! Forslag, på sommeren kan du drive f.eks med vannsporter, vinteren kan du drive med snowboard etc. Gjør aktiviteter som du synes er morsomt. Vist du bare spiser sunt så er det ikke mye som skal til for at pilen på badevekten skal peke andre veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå