Gå til innhold

WoW på Norsk!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha for noen oversettelser.. Bra tiltak men oversettelsene kan vel ikke bli stort verre..

 

Det er viktig med litt humor i hverdagen og mens man spiller ett relativt ensformig spill (Store deler av det ihvertfall)

Og nettopp siden det engelske språket er så mye rikere enn det norske er det kjempegøy å finne på keitete og rare oversettelser^^

 

"Faen ta den skyggepresten!"

Endret av squonk
Lenke til kommentar
Haha for noen oversettelser.. Bra tiltak men oversettelsene kan vel ikke bli stort verre..

 

Det er viktig med litt humor i hverdagen og mens man spiller ett relativt ensformig spill (Store deler av det ihvertfall)

Og nettopp siden det engelske språket er så mye rikere enn det norske er det kjempegøy å finne på keitete og rare oversettelser^^

 

"Faen ta den skyggepresten!"

 

Skyggeprest burde være svovelpredikant ;)

Lenke til kommentar
Burde kanskje ikke oversette alt helt ordrett? Så ikke alt hørest helt dust ut.. "Adrenalin jag"..wtf?

Adrenaline rush oversettes ikke ordrett til "adrenalin jag" (som forøvrig burde blitt skrevet "adrenalinjag").

Grunnen til at jeg skrev det i to ord var fordi i første posten stod det i to ord, og jeg skrev det rett av derifra. Om du skjønner hva jeg mener.

 

Kanskje ikke direkte oversatt, ikke vet jeg, men det høres ganske dumt ut med adrenalinjag i mine øyne. Hva med adrenalinekspjosjon (ok, hørtes kanskje idiotisk ut). Du eksploderer i et adrenalin-raseri og slår fortere :D

 

Uansett.. Mine favoritter for øyeblikket er "Avskygningsvogerskap", "Saft" (okok, ordet har flere betydninger..) og "Mannlig diksjon"

Lenke til kommentar
Faen dere sliter med oversettinga deres.

 

Hva er det med negative folk? Er dere født sånn? Ikke nok pupp som spedbarn? :p

Men seriøst, du må tenke på at det er mange unge folk her som ikke er like erfarne i språk som andre. Og ingen av oss som synes dette er gøy ville finne på å spille ett perfekt oversatt spill. Det ville bare blitt teit.

Vel, teit er det på vår måte også, men det er morsomt^^

Lenke til kommentar

Hehe.. Nei nei, ser du har postet masse her og dette har du brukt tid på.. Bare innrøm det, dette er morsomt!^^

Og ja, de fleste oversettelsene her suger. Det er jeg helt enig i, men man trenger ikke kritisere folk med dårlige språk kunnskaper. Det er en del av samfunnet om dagen..

Er bare å finne på noe bedre selv, som jeg ser du har gjort flere steder. Heia deg <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...