Gå til innhold

Sperring av telefon


Anbefalte innlegg

Jeg har mista mobilen min i helga, er det noen mulighet å sperre mobilen? Slik at innholdet på telefonen ikke kan sees?

Jeg rekner ikke med det er mulig men.. telefonen er slått av, eller, hvertfall simkortet mitt er ikke slått på. Jeg tror den er/var tom for strøm, for jeg kunne ringe til den en gang, før den kom til telefonsvarer. Nå kommer jeg rett til telefonsvareren med en gang.

 

Har noen bilder og noen SSH Sertifikater på den.. Trenger ikke deles med hele verden liksom. (ånei, det er ikke noen nakenbilder eller noe slikt ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har mista mobilen min i helga, er det noen mulighet å sperre mobilen? Slik at innholdet på telefonen ikke kan sees?

Jeg rekner ikke med det er mulig men.. telefonen er slått av, eller, hvertfall simkortet mitt er ikke slått på. Jeg tror den er/var tom for strøm, for jeg kunne ringe til den en gang, før den kom til telefonsvarer. Nå kommer jeg rett til telefonsvareren med en gang.

 

Har noen bilder og noen SSH Sertifikater på den.. Trenger ikke deles med hele verden liksom. (ånei, det er ikke noen nakenbilder eller noe slikt ;))

 

Hvis du ringer til kundeservice hos teleoperatøren din kan de sperre mobilen, men har aldri hørt om at de gjør så de ikke får slått den på. Bare sånn sperring at de ikke får sendt melding og ringt med den.

Endret av bowlingman
Lenke til kommentar

Kan jeg finne ut hvem som slår på mobilen og setter i sim kortet sitt i den hvis den blir brukt?

Trenger telefon...

 

Jeg mista den jo hjemme i leiligheten min, kan jeg få det på innbo forsikring?

 

EDIT: Telefon funnet igjen. Heldigvis. Var en kompis som hadde tatt den i lomma etter vi hadde vært ute en tur. Han fant den i dag...

Endret av Missy TommeN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...