Bata Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 slå av alle de fancypancy effektene funnet i vista og du er i mål. Der forsvant vitsen i home PREMIUM. Dagens største tullepris går til deg. Jeg har null trøbbel med fpsen, og jeg har alt av det du vil skru av på. Såså, shhh, shhh. RItalinen ligger der på bordet. Personangrep løser ingenting. Men det er sant at det mange problemer med all den unødvendige (fjortis) eyecandyen i Vista. Vista er ei blindgate, mer som ME, så nå er Vista døpt ME Ver.2.0. Kanskje Windows 7 som forsåvidt ikke er langt unna ikke blir en flopp?
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Strindmo: Din mening er iallefall at vista er ME 2.0. Jeg har brukt vista siden mars, og har stort sett vært knallfornøyd hele veien .
Bata Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Flott for deg da Bra at det fungerer for noen. På Vista tviler jeg på at noen gang vil bli brukt på arbeidsplasser, i alle fall hvis Windows 7 kommer så snart som ryktene skal ha det til, all eye-candyen er unødvendig og ressurskrevende. Men dette var alt for off topic.
texaco Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Du sa du hadde innstallert sp1, du vet det er en RC? altså en nesten ferdig testversjon? -Skru av eyecandy -Få bort sp1 -Få tak i Vista 64bit drivere til alt du har i maskina -Skru av indexing og slike fancy ting i Vista Løsning 2: -Skaff deg billig ekstra skjerm du kan sitte og chatte på msn i --- edit Veit at nvidia har hatt trøbbel med sine SLI drivere i Vsita tidligere, du kan prøve å ta ut det ene grafikkortet og se om det hjelper. Endret 21. januar 2008 av texaco
Rage_Hunter Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Slet med FPS i mange spill, men viste seg å være en bug i vista 64-bit, en hotfix ligger på nvidia sine sider http://www.nvidia.com/object/windows_vista_hotfixes.html Noen virker det som at er allerede innstallert fra andre oppdateringer, men noen må legges inn. Tør ikke innstallere SP1 Beta enda selv, da jeg hører det er mange problemer ute å går
D810 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hei Som emnetittel sier har jeg fått veldig lav fps i wow når jeg kjører window mod, helt ned i 5-10 fps, før lå den på over 100 overall. Har lastet ned nyeste drivere osv, men det hjelper lite.. noe som er merkelig er at Jeg lagger ikke i full mode, men jeg vil spille window mod.. ^^ Lagget ikke i det heletatt i XP, men jeg har bestemt for at jeg skal bli på vista og håper det finnes en løsning, noen som har forslag? Specs på pcen er : q6600 EVGA nforce 680i 2x 8800 GTS 512mb SLI 120gig raptor osv. PC er mere enn bra nok til den bruken. Jeg kjører selv her 5 stk WoW samtidig (multiboxing) under Vista 64bit Ultimate med all eye candy på og har ingen lag/fps problemer så jeg tror du har et SLI eller driver problem. Desktopen hos meg er 3840 x 1200 og WoW kjøres i vinduer 4 stk på ene skjermen og 1 stk på andre skjermen. Prøv først å disable SLI evt sjekk drivere for skjermkort og chipset. Good luck,
squonk Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Kjør en clean Vista install av 32-bit versjonen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå