Nemesis90 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hei Som emnetittel sier har jeg fått veldig lav fps i wow når jeg kjører window mod, helt ned i 5-10 fps, før lå den på over 100 overall. Har lastet ned nyeste drivere osv, men det hjelper lite.. noe som er merkelig er at Jeg lagger ikke i full mode, men jeg vil spille window mod.. ^^ Lagget ikke i det heletatt i XP, men jeg har bestemt for at jeg skal bli på vista og håper det finnes en løsning, noen som har forslag? Specs på pcen er : q6600 EVGA nforce 680i 2x 8800 GTS 512mb SLI 120gig raptor osv.
Bata Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 slå av alle de fancypancy effektene funnet i vista og du er i mål. Der forsvant vitsen i home PREMIUM.
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Har du lasta ned 64-bits drivere da? Og både itl grafikkort og NFORCE-chipset?
Nemesis90 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Hvor skru av all den driten? btw ja selvfølgelig har jeg 64bit driver, hvertfall det jeg har lastet ned fra Nvidia og EVGA:)
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 slå av alle de fancypancy effektene funnet i vista og du er i mål. Der forsvant vitsen i home PREMIUM. Dagens største tullepris går til deg. Jeg har null trøbbel med fpsen, og jeg har alt av det du vil skru av på.
Nemesis90 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Kjempegøy, gidd og sitt og tull, jeg er ute etter serriøse svar.
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Mitt svar var seriøst, det er strindmo som farer med rot...
Nemesis90 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 jaja, er jo så jævelig flott, sitter på pc til 20k, får rundt 20000 poeng i 3dmark 06, og jeg greier ikke dra Wow uten lagg, men crysis,hl2,witcher,cod4 osv drar jeg lett med det meste på fult
Tordenflesk Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Størrelsen på lommeboka er ingen unnskyldning for inkompetanse. Hvorfor må du absolutt spille i Windowed mode?
Nemesis90 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 (endret) Right,Du tror sikkert jeg er en liten kid på 10 år som har kjøpt meg pc for og gå og skryte, Feil.. driver med tunge bilde/multimedia programer daglig, så jeg har behov for det. Grunnen er den at jeg ikke er lysten på og måtte shift klikke for og gå ut og se om noen har skrivd til meg på msn eller endre musikk osv. + jeg føler at jeg har mye bedre Grafikk i window mod;) Syns bare det er passe latterlig at det skal "lagge" i WoW, som krever minimalt av pcen i likhet mot crysis,cod4 og witcher som drar ganske så mye av pcen^^ Vurderer og bare droppe vista og gå tilbake til "Slow mode" windows xp 64bit Endret 20. januar 2008 av lunnr
Nemesis90 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Yes, til og med Service pack 1 beta osv^^
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Om det funker fett i alle spill untatt wow så tipper jeg problemet sitter i addons, prøv å disable de og se hva som skjer.
Nemesis90 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Det er ikke addons når det fungerer glatt i full mode og ikke glatt i window mod, window er lagd for de som "lagger" Etter det jeg vet, spillt wow i 3 år, prøvd og disable addons, men det gir ingen forandring.
Nemesis90 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Nå skrudde jeg av explorer.exe, da forsvant all lagg.. Merkelig =/ Burde ikke være nødvendig>_<
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 My mind says virus, om det er explorer.exe som føkker. Men jeg kan ta feil.
Nemesis90 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Innstalerte Vista igår, så det er nokk ikke virus, har scannet for og være safe^^
Alastor Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Da tror jeg rett og slett konklusjonen er at wow i 64-bits vista ikke er 100% kompatibelt.
MrLee Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg kjører WoW i 64bit Vista Ultimate, i Windowed mode, med omtrent tilsvarende Specs, Bare med ett enkelt 8800GT 512MB kort istedet for 2 GTS i SLI. Min WoW, i Windowed mode, med alle addons og alt av eyecandy i Vista påskrudd, stanger hodet i 75Hz limiten hele tiden (alle gfx settings i WoW på max, full AA og AF). Jeg vil tippe det er problemer med SLI?
Tordenflesk Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Right,Du tror sikkert jeg er en liten kid på 10 år som har kjøpt meg pc for og gå og skryteNår du absolutt måtte nevne prisen var sannsynligheten høy for at du var det+ jeg føler at jeg har mye bedre Grafikk i window mod;)Tviler jeg sterkt på.Syns bare det er passe latterlig at det skal "lagge" i WoW, som krever minimalt av pcen i likhet mot crysis,cod4 og witcher som drar ganske så mye av pcen^^En bug i koden til WOW, GPU-driveren eller OS-et tar ikke hensyn til sånt Vurderer og bare droppe vista og gå tilbake til "Slow mode" windows xp 64bit Eller så kan du bruke et ordentlig OS a.k.a XP 32bitDet er ikke addons når det fungerer glatt i full mode og ikke glatt i window modÅ hva får deg til å si det? Nå er jeg ingen ekspert på WOW-addons, men det er fullt mulig at noen ui-mods "bugger" i windowed modewindow er lagd for de som "lagger"Nei, det er det Full Screen er til. I Fullscreen blir alle skjermkortets resurser(ikke kun 3D) dedikert til wow. Windowed Mode er ment for folk med flere skjermer som vil ha thottbot, MIRC etc. på skjerm nr. 2 uten at WOW skal minimere hvis du prøver å klikke på noe på skjerm 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå