Gå til innhold

nytt keyboard, men hvilket ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"]
Jeg kjøpte selv for en liten stund siden en Logitech Internet Navigator SE og den er jeg serdeles fornøyd med, står til skjermen gjør den og  :D og da er jo alt bare bra, kan anbefale den, det kan jeg virkelig.

 

Den har også hurtigtaster for for eksempel: E-post, Direktemeldinger/SMS, Webkamera, iTouch, Søk, Shopping, Favoritter og My Home. Det er meget handy, en ting som kansje kan være litt iriternede noen ganer er F-tastlåsen, men det går bra.

 

Høres nokså likt ut som det jeg kjøpte :)

Ja, det er samme tastatur som mitt, bare at ditt er trådløs, så om du er etter en trådløs en, så kjøp [muffin] sitt tastatur, men vil du ha en med "god gammelags" ledning på, så kjøp den jeg har. Selv hadde jeg ikke serlig behov for trådløst tastatur, selv om det kan være greit ved noen adledninger, så derfor kjøpte jeg et vanelig tastatur.

Lenke til kommentar
"]

btw pcfreak: SERIØS mus du har  :woot: men den stjeler litt cpu da...

Bukker og takker, er meget fornøyd med musa mi, den er rå, forstår ikke helt hvorfor enkelte ikke liker den musen, den er bare :woot: , kan ikke si jeg har lagt merke til at den stjeler mye CPU da, men det er mulig den gjør det. Men så kan man enkelt og greit ved å trykke på sideknappen til venstre på musa og scrolle nedover/oppover med hjulet på musa regulere hvor mange dpi man vil bruke, men det forrutsetter jo seff at du har installert medfølgende software til musa.

Lenke til kommentar

Har Microsoft Wireless Optical Desktop Pro, og er meget fornøyd med det. "Delt" tastatur er veldig behagelig å skrive på. Ulempen er at det trådløse tastaturet en sjelden gang får litt dårlig kontakt, slik at frekvensen må byttes. Hardware.no har en test av mus/tastaturpakker som kan være verdt å ta en titt på. Her: http://www.hardware.no/tester/input/tastat...ndup/index.html

Lenke til kommentar

Bukker og takker, er meget fornøyd med musa mi, den er rå, forstår ikke helt hvorfor enkelte ikke liker den musen, den er bare  :woot: , kan ikke si jeg har lagt merke til at den stjeler mye CPU da, men det er mulig den gjør det. Men så kan man enkelt og greit ved å trykke på sideknappen til venstre på musa og scrolle nedover/oppover med hjulet på musa regulere hvor mange dpi man vil bruke, men det forrutsetter jo seff at du har installert medfølgende software til musa.

 

Her er sitat fra en test:

 

"The only downside I found to this is that the mouse was that while moving it around, CPU usage was significantly higher than with regular mice. During periods of fast movement, my CPU usage went up as high as 17% (using Windows 2000's Task Manager) while the mouse was in USB mode. While the mouse was in PS/2 mode, CPU usage went a little bit higher. For people with fast processors, this should not effect you too much. However, if your processor is a bit slower, you may find your computer slowing down a bit due to the mouse. "

 

Men det er helt sikkert ikke et problem, tenkte bare siden du "bare" har en duron 850....

Lenke til kommentar
logitech er ikke no tess, det jeg har her, modellen før det svarte, sluker batteri og lagger når man skal skrivefort.

Har ett gammelt og kan ikke si at det sluker batterier, har batteriene i ca 6månder og vil nå ikke kalle det å sluke batterier.

Batteriene i min logitech optical mus varer i ca 3månder. Lagger når du skriver for fort kan du prøve å stille inn til å bli bedre, og så er det viktig at du ikke bruker driverne som følgte med musa og tastaturet ditt?

Vell. kjøper bateri på kiwi jeg. sitter ved maskina 17-18 timer om dagen. hvis du får 3måneders bateri tid ut av musa mi i den bruker trur jeg logitec har svaret på energi krisen ;)

Lenke til kommentar
"]

Bukker og takker, er meget fornøyd med musa mi, den er rå, forstår ikke helt hvorfor enkelte ikke liker den musen, den er bare  :woot: , kan ikke si jeg har lagt merke til at den stjeler mye CPU da, men det er mulig den gjør det. Men så kan man enkelt og greit ved å trykke på sideknappen til venstre på musa og scrolle nedover/oppover med hjulet på musa regulere hvor mange dpi man vil bruke, men det forrutsetter jo seff at du har installert medfølgende software til musa.

 

Her er sitat fra en test:

 

"The only downside I found to this is that the mouse was that while moving it around, CPU usage was significantly higher than with regular mice. During periods of fast movement, my CPU usage went up as high as 17% (using Windows 2000's Task Manager) while the mouse was in USB mode. While the mouse was in PS/2 mode, CPU usage went a little bit higher. For people with fast processors, this should not effect you too much. However, if your processor is a bit slower, you may find your computer slowing down a bit due to the mouse. "

 

Men det er helt sikkert ikke et problem, tenkte bare siden du "bare" har en duron 850....

:o Uff da, det hørtes ikke særlig bra ut, kjører den via USB, så da går den ikke så ikke CPU bruken så høyt opp slik som det stod i det sitatet fra den testen du sendte til meg, vel har tenkt på ny CPU etterhvert uansett, men det er jo litt synd at den skal sluke så mye CPU som du skrev, regner med at det stemmer. Kansje derfor enkelte opplever "hakking" med denne musen også da...

Lenke til kommentar
Bukker og takker, er meget fornøyd med musa mi, den er rå, forstår ikke helt hvorfor enkelte ikke liker den musen, den er bare  :woot:

 

1. fordi utformingen er et kroneksempel på design over ergonomi

2. fordi den går i stykker etter kort tids bruk

3. trenger å bli vasket annenhver time

 

den ser unektelig kul ut, og når den funker, så funker den veldig bra. problemet er bare at den ikke funker særlig lenge, og er ubehagelig å holde i over lengre tid, pluss at lillefinger-knappen er ubrukelig.

 

gikk rett over til intellimouse explorer 3.0, og det var himmel på jord for hånden min.

Lenke til kommentar

Vell. kjøper bateri på kiwi jeg. sitter ved maskina 17-18 timer om dagen. hvis du får 3måneders bateri tid ut av musa mi i den bruker trur jeg logitec har svaret på energi krisen ;)

Ok, hvor mangen timer tror du ikke eg sitter her inne daglig da. Og eg kjøper dyre batterier, har testet at de varer lenger en de billige batteriene du kjøper enkelte plasser.

Lenke til kommentar
Bukker og takker, er meget fornøyd med musa mi, den er rå, forstår ikke helt hvorfor enkelte ikke liker den musen, den er bare  :woot:

 

1. fordi utformingen er et kroneksempel på design over ergonomi

2. fordi den går i stykker etter kort tids bruk

3. trenger å bli vasket annenhver time

 

den ser unektelig kul ut, og når den funker, så funker den veldig bra. problemet er bare at den ikke funker særlig lenge, og er ubehagelig å holde i over lengre tid, pluss at lillefinger-knappen er ubrukelig.

 

gikk rett over til intellimouse explorer 3.0, og det var himmel på jord for hånden min.

Jeg syntes ikke musa er ubehagelig å bruke over tid, syntes den er helt super på det området og. Og har hatt den lenge, ikke gått i stykker enda. Ikke vasker jeg den heller :lol: , men det kan være at en del av dem har dårlig kvalitet så de går i stykker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...