Gå til innhold

nytt keyboard, men hvilket ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

logitech er ikke no tess, det jeg har her, modellen før det svarte, sluker batteri og lagger når man skal skrivefort. musa har jeg bytta ut til MS optical , etter at jeg har faktisk kasta 2 slike mus som fugte medlogitech tastaturet. De bruker mere strøm en lovlig.

Men logitech skal ha + for at de har deksler til musene :)

Lenke til kommentar
logitech er ikke no tess, det jeg har her, modellen før det svarte, sluker batteri og lagger når man skal skrivefort.

Har ett gammelt og kan ikke si at det sluker batterier, har batteriene i ca 6månder og vil nå ikke kalle det å sluke batterier.

Batteriene i min logitech optical mus varer i ca 3månder. Lagger når du skriver for fort kan du prøve å stille inn til å bli bedre, og så er det viktig at du ikke bruker driverne som følgte med musa og tastaturet ditt?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte selv for en liten stund siden en Logitech Internet Navigator SE og den er jeg serdeles fornøyd med, står til skjermen gjør den og :D og da er jo alt bare bra, kan anbefale den, det kan jeg virkelig.

 

Den har også hurtigtaster for for eksempel: E-post, Direktemeldinger/SMS, Webkamera, iTouch, Søk, Shopping, Favoritter og My Home. Det er meget handy, en ting som kansje kan være litt iriternede noen ganer er F-tastlåsen, men det går bra.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte selv for en liten stund siden en Logitech Internet Navigator SE og den er jeg serdeles fornøyd med, står til skjermen gjør den og  :D og da er jo alt bare bra, kan anbefale den, det kan jeg virkelig.

 

Den har også hurtigtaster for for eksempel: E-post, Direktemeldinger/SMS, Webkamera, iTouch, Søk, Shopping, Favoritter og My Home. Det er meget handy, en ting som kansje kan være litt iriternede noen ganer er F-tastlåsen, men det går bra.

 

Høres nokså likt ut som det jeg kjøpte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...