Gå til innhold

nytt keyboard, men hvilket ?


Anbefalte innlegg

Enig med alle som sier delt er tingen.

 

Men det er kun Microsoft som kan å lage delte tastatur, eller tastatur generelt. Har ikke prøvd så mange logitech, men de jeg har prøvd er harde og vonde etter min mening.

Nå hører det til at jeg har Natural Desktop Pro, som er genialt på alle måter. Men musa som følger med er herp, så den er bytta ut med MX500.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Alle de jeg kjenner som har dette tastaturet hater det!

Fordi det ikke går an å holde nede mer enn 2 taster omgangen.

Derfor kan du f.eks. ikke strafe, gå framover og walke på en gang i cs.

De hater òg den bøyen som er på midten, har testa det selv, det suger!

 

 

Hvilket tastatur du skal ha avhenger av hva du bruker pc'en til, visst du spiller må du ihvertfall ikke ha tastatur med "knekk" på midten, det er "skrive-tastatur." Kanskje ikke satse på trådløst heller, visst du spiller.

 

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

Hvilket tastatur du skal ha avhenger av hva du bruker pc'en til, visst du spiller må du ihvertfall ikke ha tastatur med "knekk" på midten, det er "skrive-tastatur." Kanskje ikke satse på trådløst heller, visst du spiller.

 

Mvh Nissen

 

eh, neivel? har du prøvd å spille med et trådløst knekk-tastatur i mer enn halvannet minutt?

 

på samme måte som skriving med et knekk-tastatur krever et par dagers tilvenning, gjør også spilling det. jeg vil ikke påstå at spilling blir så helt utrolig mye bedre, men det er akkurat det samme som med et vanlig tastatur.. du bruker stort sett bare esdf, z til crouch og space til å hoppe med, resten er på musen.

 

når det kommer til trådløst er dårlig for gamere, så gjelder det mus, ikke tastatur. det er ikke snakk om at tastaturet må oppdatere trykket på tasten 6000 ganger i sekundet med optisk fiksfakseri.. den sier ifra om at "denne tasten er trykket ned", og hvis du slipper tasten "denne tasten er ikke trykket ned lengre".

Lenke til kommentar

Hvilket tastatur du skal ha avhenger av hva du bruker pc'en til, visst du spiller må du ihvertfall ikke ha tastatur med "knekk" på midten, det er "skrive-tastatur." Kanskje ikke satse på trådløst heller, visst du spiller.

 

Mvh Nissen

 

eh, neivel? har du prøvd å spille med et trådløst knekk-tastatur i mer enn halvannet minutt?

 

på samme måte som skriving med et knekk-tastatur krever et par dagers tilvenning, gjør også spilling det. jeg vil ikke påstå at spilling blir så helt utrolig mye bedre, men det er akkurat det samme som med et vanlig tastatur.. du bruker stort sett bare esdf, z til crouch og space til å hoppe med, resten er på musen.

 

når det kommer til trådløst er dårlig for gamere, så gjelder det mus, ikke tastatur. det er ikke snakk om at tastaturet må oppdatere trykket på tasten 6000 ganger i sekundet med optisk fiksfakseri.. den sier ifra om at "denne tasten er trykket ned", og hvis du slipper tasten "denne tasten er ikke trykket ned lengre".

 

 

Helt enig...

 

Det er like bra å game med ett delt tastatur. Eneste bakedelen med er vel om batteriet skulle bli tomt, men det skjer jo så ofte....

Microsoft har vært smarte der, med å putte leds på mottakeren, slik at de ikke tar strøm fra batteriene på tastaturet :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...