Gå til innhold

cod4 best på pc/xbox 360

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal kjøpe cod4, åsså vet jeg ikke det er best på. Har aldri prøvd cod4 på xbox. De fleste av vennene mine spiller det på data men.. Hva synes dere? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal kjøpe det der vennene dine spiller det. Hvis du skal spille det i multiplayer. Hvis ikke så er det andre alternativet også fullgodt, men det spørs hva man liker best av mus/tast eller 360-kontrolleren.. Spiller det selv på 360, og synes det passer best der. Spillet er trolig like bra på begge format.

Gjest member-97590
Skrevet

Har alltid syntes at FPSspill hører til datamaskinen eg da.

Og i med at vennene dine har det på data, ville eg satset på det. Har det selv på pc, og det fungerer flott.

Skrevet

Spiller selv på ps3, og det er vel ikke så ulikt so på 360, så vil anbefale det veldig sterkt. Der får du etter min mening den beste spillopplevelsen. Om vennene dine speller på data, så tror jeg du skulle kjøpe det på pc, om du har en bra pc som kjører det bra...

Skrevet

Først vil jeg si at jeg helt klart foretrekker FPS spill på pc, mus og tastatur er uslåelig der. Om du kan synes jeg du bør går for pc versonen, men da bare om du har en bra nok pc som kan kjøre det med god grafikk. Nå har jeg dessverre ikke fått prødv akkurat cod4 på data enda, men har prøvd det på 360 hos en kamerat. Cod4 på 360 er veldig spillbart. Grafikken er bra å følelsen av kontrollene er veldig gode. Har du ikke, eller er i tvil om PC-en din drar spillet har jeg ingen problemer med å anbefalle 360 versonen :)

Skrevet

Definitivt PC om du har maskinvare til å kjøre spillet med nogenlunde grei grafikk. For meg er det å spille FPS eller noe spill man skal sikte på fiender med analog stikke som å spise suppe med gaffel. Det bare føles så utrolig mye dårligere kontroll-messig enn ved bruk av god gammel mus og tastatur at det dreper gleden for meg.

Den nye generasjonen gamere i 14-18 års alderen er sikkert uenig i meg, men det er vel fordi de har blitt introdusert til sjangeren via en annen type kontroller enn oss eldre gamere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...