Baba2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Heisann! Jeg har lenge følgt med på "Den store gitartråden". Og jeg syntes at det er mye bra og informativt som har blitt skrevet der. Ettersom jeg selv er litt i "nybegynner stadiet" i gitar verdenen. Så føler jeg at det veldig mye jeg lurer på om, men samtidig så er jeg sikker på at svaret ligger et sted i "Den store gitartråden". Men det er utrolig tungvindt å gå gjennom 500 sider hvis man prøver å finne ut noe nyttig. Så er det noen andre som også vil ha en egen gitar del her på "Musikkskaping og instrumenter" forumet? Endret 19. januar 2008 av Baba2
DilliMusic Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 mye info og spm ang programmer og. kanskje det burde være et underforum for programmer som brukes? :tease:
Valkyria Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) tråden burde jo for det første ligget i "Tilbakemeldinger" forumet. og dessuten har ikke folk noe imot at man spør flere ganger. har sett de samme spørsmålene opp iomt 20 ganger edit: Innlegg 1000 Endret 19. januar 2008 av Valkyria
fbassbassbass Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 og dessuten har ikke folk noe imot at man spør flere ganger. Jo, det er akkurat det folk har noe i mot. Det er en grunn til at du kan søke i innleggene. Nettopp! Slik at man skal slippe å se det samme spørsmålet 400 ganger.
Cadesius Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hadde vært veldig enkelt med en "Gitar-undertråd"! Det er ikke få er på forumet som trenger det
fbassbassbass Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) En annen ting er at 95% av postene ville vært om "hei jeg skal starte og spille gitar, hvilken gitar hva bør jeg kjøpe" eller "trenger tabs til blabla, trenger hjelp fort!!1" Endret 27. januar 2008 av fBlikeng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå