Gå til innhold

Frontlines: Fuel of War. Demo inntrykk


SPiLL

Anbefalte innlegg

Snart kommer det en MP demo og døm den før dere dømmer selve spillet. Spillet er vel mer en multiplayer satsning enn en SP satsning.

 

Jeg gleder meg sinnsykt til demoen, da jeg ikke får kjøpt spillet på dagen grunnet jeg bygger ny PC og trenger pengene...

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd demoen enda, men ved å se på gameplay osv så ser det ikke 100% ut altså.

Tror ikke alt blir det samme etter CoD4. Geværene osv ser ut som litt "future" osv.

Ved ikke helt hva som er tidsperioden, men..

 

Er dette det spillet hvor man kan ødelegge alt? Skyte seg gjennom vegger osv?

Lenke til kommentar

Jeg spilte demoen for en stund siden, og i begynnelsen likte jeg den ikke i det hele tatt. Derimot når kontrollen begynte å sitte bedre og jeg gikk tanks og droner begynte spillet å ta seg opp en del. Som multiplayer spill tror jeg dette kan bli bra.

 

Jeg er enig i at spillet ikke lever opp til Call of duty 4, men det er ikke mange spill som lever opp til call of duty 4 for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Dette spillet her er ikke som COD 4.

Eneste som er likt er at begge to er FPS skytespill.

COD 4 har maps mens F:FOW er mere åpent som Battlefield.

Da blir taktikken helt annerledes. Når jeg spiller COD 4 vet jeg at det er 2-3 gater fiende kan komme inn fra og det taktiske begrenser seg veldig.

i F:FOW er det store brett hvor du kan gå hvor som helst, ingen begrensninger. Det er mere som Battlefield og andre spill som har større område.

Gameplayet er også helt annerledes. COD 4 er perfekt på sin måte selvfølgelig, men det er lite man kan gjøre utenom og løpe i gatene og skyte.

Her har man uendelige flere ting å gjøre, som å styre små radiobiler med bombe (som er drit gøy), små helikopter, og større ting som tanks kan også brukes.

 

COD 4 er greit å spille når jeg skal ta en "kjapp en", men F:FOW er et spill som har litt mere gameplay enn run & gun. Taktikk, planlegging og teamwork er noe som spiller stor rolle og det er slike spill jeg liker best.

 

Våpen i F:FOW

Battlefield Tactics Interview

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar

FOW demoen forsvant fort fra min HDD. Dette var labre saker.

 

Greit nok at grafikken ser OK ut på bilder, men animasjoner er bogus, og eksplosjoner er generisk knall uten å gi mye impact på omgivelsene.

Rett og slett elendig.

 

Ikke verdig å sammenlignes med hverken COD4 eller Battlefield hvor nettopp gameplay var konge.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

det blir vanskelig for de fleste å kopiere cod 4 eller lage noe enda bedre.. dette spillet er ikke i nærheten av cod 4.

satt en stund med demoen, men kom ingen vei. rett å slett for dårlig.. gidder ikke å gå bakover i tid i spillverdenen.

 

Army of two er ett spill jeg har litt forventninger til.

Lenke til kommentar
det blir vanskelig for de fleste å kopiere cod 4 eller lage noe enda bedre.. dette spillet er ikke i nærheten av cod 4.

satt en stund med demoen, men kom ingen vei. rett å slett for dårlig.. gidder ikke å gå bakover i tid i spillverdenen.

 

Army of two er ett spill jeg har litt forventninger til.

Jeg tror ikke at Kaos har prøvd å lage det som CoD4 heller. Hvorfor skal alle sammenligne nesten alle spill, med bra spill. På den måten så er det ingen som liker det spillet, fordi det ligner ikke på CoD4 f.eks. Det er helt patetisk.

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
det blir vanskelig for de fleste å kopiere cod 4 eller lage noe enda bedre.. dette spillet er ikke i nærheten av cod 4.

satt en stund med demoen, men kom ingen vei. rett å slett for dårlig.. gidder ikke å gå bakover i tid i spillverdenen.

 

Army of two er ett spill jeg har litt forventninger til.

 

Jeg kan ikke si noe om de ferdige produktet, kanskje det kommer til å suge baxxe veldig. Men bare fordi begge spillene sier pang pang så betyr det ikke at de må ligne hverandre for å være bra begge to. Frontlines har en ganske annen tilnærming. Som en Cod4 klone ville det selvsagt falt igjennom, og er det man vil spille får man holde seg til Cod4 og de nye kartene som er på vei (hvilket jeg gleder meg til også).

 

Frontlines er en annen greie, og hvis man ikke liker det så er det helt legitimt. Men kankskje ikke på bakgrunn bare av at det ikke er en god kopi av noe det ikke prøver på å være heller.

Lenke til kommentar
Army of two er ett spill jeg har litt forventninger til.

 

Nå er jeg enig i at dette spillet ikke representerer et framskritt innen teknologi i spillverden. Bortsett fra 32 player online på X360. Men å ha forventniger til et EA spill som har blitt kraftig kritisert av objektiv presse til og med før release, er kanskje å ikke så mye vits i.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Står det ikke på Xbox Live at det er i butikkene denne uken? De har ikke fått det inn på noen av de butikkene jeg har vært på hvertfall. På Lefdal i Drammen så hadde ikke han tufsen en gang hørt om det, og "de hadde absolutt ikke bestillt det" fortalte han fornøyd.

 

Jeg vil hvertfall ha det. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...