Gå til innhold

Gratis arcade spill neste uke: Undertow


Arlendius

Anbefalte innlegg

Etter problemene som var i julen ble vi lovet et gratis arcade spill. På en av de offisielle bloggene står det nå at dette spillet blir Undertow.

 

Undertow Free of Charge Next Week on Xbox LIVE Arcade

 

Recently, Xbox.com posted a letter from Marc Whitten, General Manager of Xbox LIVE, thanking subscribers for their patience with the service. We’ve implemented several improvements to the service, to help ensure ongoing reliability and performance. As the popularity of Xbox LIVE expands, we’ll continue to closely monitor the service and make adjustments. As always, if you are having any problems, please contact your local support (1-800-4-MYXBOX in North America) so that we can assist you.

 

Marc announced that all Xbox LIVE members (Gold and Silver) around the world would have access to a full Xbox LIVE Arcade game to download free of charge. We’re pleased to announce that beginning next Wednesday, 2:00 a.m. PST through Sunday, 11:59 p.m. PST, Xbox LIVE members worldwide can download the full version of the recent award-winning Xbox LIVE Arcade game, Undertow.

 

Developed by Chair Entertainment Group, Undertow is one of the highest-rated and best looking games available on Arcade. Undertow redefines aquatic based shooters through a mix of high-definition graphics, intuitive controls and multiple modes of game play action. The game features a full story driven-single player campaign, on and offline co-op, and multiplayer for 2-16 players over Xbox LIVE for Gold subscribers. Players battle for control of the oceans as one of three selectable races, each with four unique, upgradeable units. "Undertow" is available worldwide (normally 800 Microsoft Points) and is rated E10+.

 

Link: http://gamerscoreblog.com/team/archive/200...eeofCharge.aspx

 

Altså får ALLE dette spillet, ikke bare de som har GOLD.

Endret av Arlendius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Boo-fucking-hoo, fikk dre ikke lasta ned noen dårlige demoer?

 

Jeg synes det er idiostisk at folk som er kjipe nok til å ha silver skal få det samme som gold-medlemmene regelrett har betalt for.

 

De må gjerne få et eller annet de også, men jeg synes det er dritt at de får det samme som vi som er betalende medlemmer.

Lenke til kommentar

Jeg har gold, å ikke pokker om jeg gidder å sitte å være bitter, eller i det hele tatt vurdere om silver-medlemmer burde få spillet. Det er garantert mye enklere for Microsoft å administrere å gi det til alle en å plukke ut bare de med gold.

 

Når det gjelder problemer på Live så har jeg personlig ikke opplevd problemer siden nyttår, så det er jo litt kjipt å høre at andre plages. Jeg vet mange har vært plaga med COD4, men virker jo som det bare er der det er store problemer, da er det vel ikke microsoft som har problemer, men utgiveren av COD4, siden utgiverne selv vel hoster serverne for spilla? (jeg vet altså ikke, så jeg spør).

 

Arlendius

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Boo-fucking-hoo, fikk dre ikke lasta ned noen dårlige demoer?

 

Jeg synes det er idiostisk at folk som er kjipe nok til å ha silver skal få det samme som gold-medlemmene regelrett har betalt for.

 

De må gjerne få et eller annet de også, men jeg synes det er dritt at de får det samme som vi som er betalende medlemmer.

 

Silverfolk har da også betalt?

Dei har punget ut for å kjøpe selve 360'en dei. Alle burde få det, selv om dei ikkje bruker en av ekstratjenestene til 360'en.

Var sikkert mange som fikk 360 til jul, og ønsket å gå rett på online å prøve demoer for å se kva for spill dei skulle kjøpe i fremtiden. Så det Arcade spillet, er for alle, og det skulle bare mangle.

Lenke til kommentar

Fint at dere synes det er greit da, sånn at jeg kan fortsette å synes det er kjipt at når jeg sitter med en maskin som er ubrukelig, som jeg betaler 500 kroner i året for, og ikke kun kjøpsprisen for selve konsollen, får akkuratt den samme "godtgjørelsen" av MS som det de som kun har betalt for xboxen en gang.

Hadde jeg vært MS hadde jeg gitt dette eksklusivt til Goldmedlemmer, både med tanke på økonomiske og tidligere nevnte grunner.

Lenke til kommentar
Fint at dere synes det er greit da, sånn at jeg kan fortsette å synes det er kjipt at når jeg sitter med en maskin som er ubrukelig, som jeg betaler 500 kroner i året for, og ikke kun kjøpsprisen for selve konsollen, får akkuratt den samme "godtgjørelsen" av MS som det de som kun har betalt for xboxen en gang.

Hadde jeg vært MS hadde jeg gitt dette eksklusivt til Goldmedlemmer, både med tanke på økonomiske og tidligere nevnte grunner.

 

Personlig spiller jeg veldig lite online, så jeg bryr meg egentlig ikke om denne påskjønnelsen. Men jeg vil tro at det mest fornuftige MS kunne gjort er å gi Gold-medlemmer en måned eller to gratis medlemskap, i tillegg til spillet som alle får.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Men pokker da, jeg har jo allerede kjøpt Undertow...

 

Kjedelig spill igrunn, det er egentlig et mutliplayer-spill, hvor singleplayer-modusen er helt lik som multiplayer, bare du spiller alene mot bots, ikke morro med andre ord... Litt bedre over Live, men jeg fant det rett og slett ikke morro...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Fint at dere synes det er greit da, sånn at jeg kan fortsette å synes det er kjipt at når jeg sitter med en maskin som er ubrukelig, som jeg betaler 500 kroner i året for, og ikke kun kjøpsprisen for selve konsollen, får akkuratt den samme "godtgjørelsen" av MS som det de som kun har betalt for xboxen en gang.

Hadde jeg vært MS hadde jeg gitt dette eksklusivt til Goldmedlemmer, både med tanke på økonomiske og tidligere nevnte grunner.

 

Om bare Gull- medlemmene skulle fått Undertow, så hadde Microsoft fått høre det i lang tid etterpå.

Dette vil også vært et tegn på mangel for respekt, for de som kanskje ikke har penger til et Gull- medlemmskap. Tenk på det, neste gang du klager.

 

NF1 I Boff3n, kan ikke du prøve et Sølv- medlemskap i en måned. Fortell meg hva du synes.

Når du har et Sølv- medlemskap så innebærer det ikke bare at du kan spille singelplayer spill, eller at du bare kan laste ned "ubrukelige" demoer. Du kan også snakke, skrive, se folk ansikt til ansikt etc.. Dette er noen av tingene som Xbox Live medlemmene hadde problemer med i romjula.

 

Og det er derfor, Microsoft ikke bare kan gi Undertow til Gull- medlemmene.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Synes ikke dette er en tilfredstillende godtgjørelse, ikke for oss som betaler for tjenesten i hvertfall. Det første de burde tenkt på er å gi oss minst en måneds gratis LIVE, kanskje mer. Og synes vi skulle fått poenga, sånn at vi kan velge spill selv i stedet for at Microsoft gjør det for oss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...