Gå til innhold

counter-strike 1.6 eller counter-strike source ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat ingenting er bedre med source, det er fortsatt 1.6 som er mest populært, simpelthen fordi at source ikke har den samme historien.

1.6 stammer fra slutten på 90tallet, det er gammelt og har opparbeidet seg tilhengere over langtid. Mens source som er relativt nytt, ikke blir likt like godt som det gamle, det blir litt slik som å tenke hvorfor ikke spille WC3 som er nyere istedet for Starcraft ?

Du aner ikke hvilken diskusjon du akkurat startet. :)

Men du må neste prøv selv for å finne ut hva du liker. Ikke la deg skremme av førsteinntrykket til 1.6. Det ser dårlig ut, men når di blir bedre finner du at det er utrolige undeholdene og morsomt. Ihvertfall sånn jeg opplevde det.

Jeg vil anbefal 1.6, men prøv selv :)

Jeg spiller nesten bare 1.6! Jeg syntes at det er best siden det var det jeg starta med å spille...Jeg kjøpte meg likevel source for å prøve det o.s.v Ikke var jeg så jævlig overaska kan jeg si. Men der er litt kult å spille zombie mod:D Med source kan du også spille cs:PROmod som er den nye, men den er under testing da. Du kan bare spille beta versonen nå.

PROmod: http://www.cspromod.com/

Dette kommer til å bli en trår folk gruser hverandre i diskusjon om hvilket spill er best :p

Min erfaring: Kjøpte meg 1.6,cz pakken,spillte 1.6 en stund før jeg endelig kjøpte source(p.g.a vennene mine spillte det). Så spillte jeg source i 1 år, men hva skjedde? Jo,jeg begynte å spille 1.6 fordi source ble bare for enkelt :I rett og slett for kjedelig!

Anbefaler: Fortsett med 1.6 spillingen til det kommer et bedre cs spill en source.

Source har den verste hitboxen jeg noen gang har sett!

Tips:Om du kjøper source så test dette: Start spillet->create game->skriv i console: Bot_add_ct/t->skriv i console->sv_cheats 1->skriv i console: sv/mat/cl_showhitbox -2 eller noe(jeg husker ikke helt men det finner du ut). Gjør deretter sånn at boten kunn kan bruke kniv,så løper du rundt å ser på hitboxen, det er helt utroligt :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...