NightKeeper Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Hei, som aktiv surfer i CSS så har jeg lenge lurt på om det fantes servere der man kunne se hvilken som var fortest i tid etc. Finnes dette?
steinar2000 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Vet ikke om noe sånt, men skulle gjerne ha likt å visst om det fantes noe slikt. Hørtes artig ut.
P1ndy Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Den surfbanen jeg har spilt i source, som er mest sånn race surf (altså du må være god for å komme langt er surf_rebel_ressistance, eller noe sånt.. Den er ganske gøy, men likevel lett...
NightKeeper Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Den surfbanen jeg har spilt i source, som er mest sånn race surf (altså du må være god for å komme langt er surf_rebel_ressistance, eller noe sånt.. Den er ganske gøy, men likevel lett... Rebel_resistance er blant de enkleste banene Vi hardcoregutta spiller skill maps
NightKeeper Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Vi hardcoregutta spiller skill maps Name it commune_beta11 surf_lore surf_crystal commune_beta5 etc. Når man har spilt surf lenge så er maps som rebel_resistance altfor enkle, klarer jo halve banen baklengs Spiller forresten på Dragon Rock-serverne, beste clean surf-serverne i verden. Dvs: Ingen DM/RPG.
TrueNo Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Er vel ikke lenge til det kommer en mod som gjør at den som er kjappest i mål(enden av banen) vinner,og resten slayest til sourcemod.Kan godt hende det finnest til AMXX men det er vel ikke til source?
P1ndy Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Det jeg egentlig er ute etter er ikke nødvendigvis tidtaking, men mer "racesurfing" hvis det kan kalles det. Eksempler fra 1.6: ninja, tutorial og water_run. Nydelige baner
DurinVIII Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Det nærmeste man kommer er vel på kart som _ny_platinum og commune, hvor førstemann ned får æren av å slakte alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå