Gå til innhold

Xbox Arcade for 1695,-!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var knall billig, betalte 2400 for min arcade for ca. en måned siden..

og den bråker merkbart mindre en min gamle premium og har mindre varme utvikling.

men å kjøpe den i håp om å bli kvitt støyen, blir dumt. forskjellen er der men er ikke SÅ stor :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst, dette er jo lommepenger. Lurer på om jeg skal skaffe en så jeg har en som kun skal brukes til LAN og når jeg tar den med hit og dit ettersom jeg gjør det ganske ofte.

Falcon chip dette her eller?

Skrevet
Hm, vurderer å kjøpe dette ene og alene for å spille sensible soccer online. Må man betale noen månedsavgift for å spille online med xbox? Sidene deres er rotete, vanskelig å finne konkret info.

To klikk fra forsiden: http://www.xbox.com/en-US/live/memberships101.htm

Godt man gidder lete..

Kort og godt: Silver medlemskap er gratis, da kan man laste ned demoer, trailere, oppgraderinger osv. Gold medlemskap koster ca 50 kr mnd og da kan man i tillegg spille online.

Arlendius

Så på de norske x-box-sidene, hvor det bare står masse spam om hva du får med xbox GOLD membership overalt. Hvis du synes det var så slitsomt å svare kunne du jo latt være.

Skrevet

Fikk min i løpet av to dager, vanlig AV og HDMI-kontakt like på oversiden. Har enda ikke testet de spillene som fulgte med (arcade-spill), koblet den til flatskjermen min, kjempefornøyd :D

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Ser ut som om de har gått tom for xbox 360 arcade,de har vært tomme for dette i en uke nå og jeg lurte på om noen vet hvor lang tid det kan ta før eller om de i det hele tatt for inn xbox 360 arcade på nettbutikkene igjen.Hvor lang tid kan det ta? :):thumbup::D

Takknemlig om noen tar seg tid til å svare.

Endret av 1500
Skrevet

Ville ringt Elkjøp Kundesenter på TLF 81532000 og spurt der :)

Tok 2 dager før min ankom fra den ble bestilt, veldig bra!

Kjøpte meg Xbox HD AV-kabel, og kjører bilde til flatskjermen og lyden ut på stereoanlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...