3000 Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Dette var knall billig, betalte 2400 for min arcade for ca. en måned siden.. og den bråker merkbart mindre en min gamle premium og har mindre varme utvikling. men å kjøpe den i håp om å bli kvitt støyen, blir dumt. forskjellen er der men er ikke SÅ stor
Mala Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Jaja handlet meg ein eg, så har eg ihvetfall noen konsoller å sjonglere på
E-wok Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Seriøst, dette er jo lommepenger. Lurer på om jeg skal skaffe en så jeg har en som kun skal brukes til LAN og når jeg tar den med hit og dit ettersom jeg gjør det ganske ofte. Falcon chip dette her eller?
Saftis Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hm, vurderer å kjøpe dette ene og alene for å spille sensible soccer online. Må man betale noen månedsavgift for å spille online med xbox? Sidene deres er rotete, vanskelig å finne konkret info. To klikk fra forsiden: http://www.xbox.com/en-US/live/memberships101.htm Godt man gidder lete.. Kort og godt: Silver medlemskap er gratis, da kan man laste ned demoer, trailere, oppgraderinger osv. Gold medlemskap koster ca 50 kr mnd og da kan man i tillegg spille online. Arlendius Så på de norske x-box-sidene, hvor det bare står masse spam om hva du får med xbox GOLD membership overalt. Hvis du synes det var så slitsomt å svare kunne du jo latt være.
Mompen Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Er det kun HDMI-utgang på denne? Har kun gammel CRT-tv her
Mala Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Nei det er HDMI + mulighet for den gamle metoden for component/RGB SCART osv.
Mompen Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Nei det er HDMI + mulighet for den gamle metoden for component/RGB SCART osv. Genialt! Bestiller en slik en da
MST Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Vet dette er et dumt spørsmål..XD Men hva er forskjellen på pro,premium og arcade utenom prisforskjellen-
Alastor Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 MST: www.xbox.com. Står på førstesiden der. Noenganger er det faktisk enklere å finne ut sjæl.
Mompen Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Fikk min i løpet av to dager, vanlig AV og HDMI-kontakt like på oversiden. Har enda ikke testet de spillene som fulgte med (arcade-spill), koblet den til flatskjermen min, kjempefornøyd
1500 Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 (endret) Ser ut som om de har gått tom for xbox 360 arcade,de har vært tomme for dette i en uke nå og jeg lurte på om noen vet hvor lang tid det kan ta før eller om de i det hele tatt for inn xbox 360 arcade på nettbutikkene igjen.Hvor lang tid kan det ta? Takknemlig om noen tar seg tid til å svare. Endret 4. februar 2008 av 1500
Mompen Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Ville ringt Elkjøp Kundesenter på TLF 81532000 og spurt der Tok 2 dager før min ankom fra den ble bestilt, veldig bra! Kjøpte meg Xbox HD AV-kabel, og kjører bilde til flatskjermen og lyden ut på stereoanlegg.
sablabra Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 (endret) Nå har det jo også kommet et tilbud fra Lefdal på pro/premium eller hva det er: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...WgAAAEO2aE03xii Noen som har bestilt den? Jeg lurer på om den også er falcon og med BenQ DVD-rom... Endret 11. februar 2008 av sablabra
sablabra Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Det er den gamle versjonen, uten HDMI. Er du sikker på det? I så fall er den helt uaktuell for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå