Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Perioden du må bestille i eller perioden du må reise? Må reise før 30. juni, aner ikke når du må bestille. Vet ikke om 30. juni er avreise eller retur, men tipper det siste.

Skrevet (endret)

Må si du er oppdatert på priser Robert! Helt konge! Spørs om ikke jeg ryker på en NY tur i løpet av kvelden... Hvordan er NY i Oktober? Burde jeg reise tidligere?

edit:

Hvordan holder du deg så oppdatert Robert? Medlem av en haug med mailinglister? I såfall, hvilke lister anbefaler du? (Sånn i tilfelle du er ute å reiser og ikke får oppdatert oss i denne tråden, og går glipp av et kjempetilbud :p)

Endret av Tommy
Skrevet
Genial tråd..

søker billigste alternativ fra Osl til Orlando Florida i midten av juli.. Tips?

Hva har du prøvd?

Restplass.no

US Ariways 8-22/7 (via. Philadelpia) 5462,-

usairways.com

US Ariways 8-22/7 (via. Philadelpia) $ 836,20 x 6,45 = 5393,50

KLM.com

8-22/7 (Via Amsterdam/Detroit og Memphis/Amsterdam) 4017,-

Det er bare å søke litt rundt og ikke glemme å sjekke flytiden. Enkelte søkemotorer spytter også ut turer som krever overnatting. En natt i Køben, Amsterdam, London eller Frankfurt trenger ikke være så ille, men om en har lyst til å komme seg til USA så ........

Skrevet

Finnair har fremdeles Beijing til fra 4290,- med reiseperiode ut året. Tilbudet har imidlertid ligget ute en stund så jeg aner ikke hvor stort utvalg av datoer som er igjen.

• 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet
De USAirways turene til rundt 3000 kr t/r til NY, varer de kun frem til en spesiell dato?

Aner ikke, men KLM kjører nå NY for 3325,- (3536 fra Bergen) til utpå våren.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...