Gå til innhold

Pc koblet til tv. Rare farger


rallern

Anbefalte innlegg

En arbeidskollega har kjøpt seg en 42" Toshiba lcd-tv. Så skulle han koble pcen til tven via vga. Da ble fargene helt rare! Å lysstyrken og. Var så si uleselig alt. Så koblet vi pc skjermen på pcen igjen, å da var det akkurat likt! Så koblet jeg fra pcen å skulle prøve en annen pc han hadde. Da kom jeg borti vga kabelen som sto i tven. Det var strøm i den. Hva kan ha skjedd? Er skjermkorte på ny PC-en hans svidd? De på elkjøp mente at det ikke var mulig at det skulle kom strøm gjennom vga kabelen, men jeg forklarte jo at jeg fikk ganske mye strøm i meg via den. Men neida, de trodde ikke på det å tok pcen inn på rep.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har et problem. Her om dagen prøvde jeg å koble dataen til Tven min. Det gikk helt fint, men det ble noen rare farger på datamaskinen. Jeg tenkte at dette gikk over da jeg dro ut kabelen. Når jeg første gang koblet kabelen fra datamaskinen forandret datamaskinen sjermen om til normal sjerm igjen. DEt kom en liten boks nederst på sjermen som sa at den skiftet tilbake til Windows Vista home basic. Den andre gangen skjedde ikke dette. Å nå kjennes det ut som om jeg sitter klistra inni TVen når jeg sitter ved datamakinen. Jeg får vondt i øynene av å sitte ved datamaskinen. Det er som å sitte ved en gammeldags maskin. Dette er problematisk for meg siden jeg bruker Pcen min til skolePc. Kan noen hjelpe meg? :ph34r:

Dataen min er en HP Windows Vista, mens Tven min er en samsung flatsjerm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...