Gå til innhold

FSP Group med støysvake PSU-er


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg må bare beklage, men disse power'ene har Packard Bell brukt i 2år nå eller.no :lol::lol::lol::lol:

Javel, da foreslår jeg at du gjør FSP Group oppmerksom på dette. De sendte nemlig ut pressemeldingen i dag, og produktene er listet opp som nyheter på hjemmesiden deres ;)

 

Eller formulerte du deg litt svakt, og mente at du har en PSU med 12 cm vifte av et annet merke/modell enn de nye fra FSP Group?

Lenke til kommentar

Har en 235W som liker å bråke... har et MSI hovedkort og P3... Kan jeg f eks. kjøpe disse nye støysvake fra FSP og bruke den, eller passer de bare nyere hardware?

 

Samme for CPU, vifta mi... er det noen kit som kan kjøpes... vil gjerne ha ny vifte der og... :)

 

takker for en hver hjelp :smile:

Lenke til kommentar

Leste artikelen;

Begge modellene vil bli takk i bruk i kabinetter fra AOpen, bl.a. H600B

 

Regner med at det står vil bli tatt i bruk, altså ikke enda? Hvilken PSU bruker den nå da? Da hardware.no testet kabinettet så bråkte den ganske mye, mest pga. kabinettviftene, har det skjedd noe der?

 

Altså, jeg ser etter støysvak kabinett... er H600B noe for meg?

Lenke til kommentar

at 12cm vifter er i bruk på PSU'er er nå ingen stor nyhet..

har selv ett midi kabinett som er ca rundt regnet 3-4 år gammelt (fikk det brukt btw) som har en PSU med 12x12cm vifte. nå bråker ikke PSU'n men kjøleren på cpu'n og harddisken er en annen historie ;)

 

en annen ting, har dere kunnet ha tatt ett nytt bilde av selve spesifikasjons klistermerket, er lettere utydlig og blitsen(?) som skinner på merket hjelper ikke akkurat på og dekode fram alle tech specs på PSU'n..

Lenke til kommentar

...en annen ting, har dere kunnet ha tatt ett nytt bilde av selve spesifikasjons klistermerket, er lettere utydlig og blitsen(?) som skinner på merket hjelper ikke akkurat på og dekode fram alle tech specs på PSU'n..

 

Du kan jo lese alt som er av interesse da sant? :yes:

Det som blitsen eller whatever gjør uleselig er jo bare den advarselen (Caution, Achtung, OSV) som kommer med nesten alle PSU'er.

Lenke til kommentar

:woot: Hmmm :lol:

 

Her er hemligheten:

Modellflyveren skrev at serievifter ikke øker luftstrømmen, og han er en av de få som har peiling og som har skrevet i Hardware.no.

Ta bort den vifta som står bak PSU, den står der bare og tetter hølet alikevel, og sett den på innsida. Teip overflødige huller på PSU.

Dobbeltsidig 3m fåes på COOP. (bruker ikke annet til å feste vifter etc.)

Eller:

Bruk et 60-80 mm adapter og monter den på CPU

http://www.3dfxcool.no/(Alu Funnel 60-80mm)

Hvis du hadde 2 vifter i PSU så har du nå en lydløs 60 mm vifte :D

 

Jeg fannt noe HER: http://www.overclockers.com/tips1064/

:o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...