Gå til innhold

Anbefal et spill (Ps3)


WaterMarked

Anbefalte innlegg

Har lyst på et nytt spill, men har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe!

Har nå, uncharted,cod4.Kjøpte Uncharted sist gang, men falt aldri i smak...:S

Har spilt oblivion på pc, samme gjelder hl2-serien.

Ingen av spilla jeg har hørt om og som jeg har lyst på har kommet ut enda, så håper det finnes noen sjulte perler jeg kan kose meg med imens. :)

 

Vurderer faktisk Oblivion, men synes det er litt bortkastet når jeg har spilt det på pc.

Men hva er deres erfaring?

 

Trenger innspill! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg personlig liker vel, darkness, heavenly sword og ratchet and clank.. men denne tråden blir vel som alle andre trådene som den. alle overser hverandre og bruker bare tråden for å brife om sine egne spill:D uansett, hvis du drar til en spillbutikk så vet de sikkert å manøvrere deg i rett rettning.

Lenke til kommentar
Fifa 08

 

Jeg har aldri likt fotball-spill. Tror ikke jeg kommer til å like dette heller. :)

 

Ratchet & clank

 

Har tenkt litt på det spillet, hva er det d går ut på?

 

 

jeg personlig liker vel, darkness, heavenly sword og ratchet and clank.. men denne tråden blir vel som alle andre trådene som den. alle overser hverandre og bruker bare tråden for å brife om sine egne spill:D uansett, hvis du drar til en spillbutikk så vet de sikkert å manøvrere deg i rett rettning.

 

Kunne sikkert gått til en spillbutikk, men tenkte kanskje dere forbrukere har et spill som dere har falt for.

 

 

 

Hvis du liker skateing er jo Skate et bra alternativ, lurer også på hvilke spill jeg skal ønske meg til bursdagen...R&C låner jeg senere av en venn så da er det vell ikke så mange topp spill igjen til ps3 enda..

 

Jeg liker sk8te spill, men gikk lei etter å ha spillt tony hawk, er dette spillet bedre eller er det samme greia?

Tenker på oppdrag osv.

 

Jeg har litt lyst på et rollespill. Er det noen bra ute? Som sagt, oblivion frister litt, men har spilt det på pc. Er

redd at det er litt bortkastede penger, selv om jeg liker spiller og stevninga. Hvordan er grafikk,bugs forhold til pc.

Noen som har et svar på det???

Lenke til kommentar

vil faktisk anbefale et par spill som skaper mye kos..

 

ratchet and clank:

du styrer en Lombax (ratchet) igjennom en spill histore om å finne ut hvor alle de andre Lombax er,

du er siste Lombax igjen i universet og den eneste kameraten du har er en liten robot som hjelper deg igjennom brett på brett.

det ratchet finner ut er at det er en ond LITEN skapning som her skyld i at Lombax er ute av universet,

det er et genialt lite platform spill med ganske mye humor igjennom serien (dette er vel nr5 i serien, hvis jeg ikke tar feil)

litt romskip flying og MYE skyting..

 

Heavenly Sword:

 

også et veldig bra spill,

fant ut at dette passer seg bedre på en litt større TV for og få med seg alle detaljer,

og det er en del detaljer.

 

i hovedsak så dreier spillet seg om at din klan har "Heavenly sword" i sin eie og dette gjør at motstående klan (HÆR) vil gjøre alt i sin makt for og få tak i dette.

 

heavenly sword ble lagt igjen av en gud eller liknende (husker ikke helt)

etter at han hadde avgjort den siste store kampen.

 

de som i etter tid velger og ta i bruk sverdet vil i løpet av altfor kort tid miste livet til sverdet, så det er en liten kamp i mot klokka for og få has på alle bad guys.

 

 

 

håper dette hjalp litt:)

Lenke til kommentar

Jeg sliter også litt med å finne spill som overgår COD4...

 

Anbefaler iallfall å laste ned Lemmings til 40,-

 

Og så har jeg hatt veldig nytt av å laste ned eks. ratchet and clank-demoen for å skjønne hva slags spill dette er og prøve meg litt...

 

Har du ikke Resistance så vil jeg anbefale å få med en kompis på å spille multiplayer coop på dette. (Du får vel spillet ganske billig for tiden...)

Lenke til kommentar

Jeg kan trygt anbefale Timeshift til PS3.

Spaceworld selger det for 250 kroner nå, og det er et sinnsykt kult skytespill som lar deg sakne, frys eller reversere tiden til din fordel.

 

Det har også en enda kulere online del, med innebygget adminmod som gir deg stor kontroll over servere. Og single player delen gir deg lett over 20 timer med strategisk FPS.

Lenke til kommentar

Så CoD4 er verdt pengene?

Har spilt igjennom det på pc.

Nå er pcen min ikke så mye å skryte av, så jeg har kanskje ikke fått fulle opplevelsen.

Jeg gleder meg forsåvidt også til både MGS4 og Killzone 2.

(stor MGS fan right here!).

Uncharted er faktisk et spill jeg vil anbefale.

Kanskje en smule treigt i starten, men etter noen minutter blir du helt fanget av historien.

Gameplayet er egentlig også jævlig gøy! :p

Assassins Creed er jo også et bra spill dere burde få med dere.

Første post! wee!

Lenke til kommentar

Resistance - Fall of Man, er ett billig spill i samme genre som CoD4, bare endel mere fastpaced og kuulere våpen, grafikken ligger ett bitelite hakk under CoD4, siden det er launch-spill, men er en god del mere hektisk synes jeg, absolutt noe du bør få med deg før oppfølgeren som er annonsert til høsten.

Single-playerdelen er endel bedre enn CoD4 sin, synes jeg, og ca. 3-4 ganger lenger.

Når du har spillt igjennom det en gang kan du begynne på nytt, og du vil da få tilgang til enda flere våpen.

Multiplayer-delen er også bra.

Og du finner det billig også, siden det begynner å bli gammelt, og holder seg bra for alderen.

 

Ratchet & Clank - Tools of Destruction, er fra samme utvikler som Resistance, og det er ett action-plattforming spill, det er veldig bra, og det var mitt første Ratchet spill, men garatert ikke det siste.

Anbefales på det varmeste.

 

Heavenly Sword er det beste single-player slåss-spillet på PS3, etterfulgt av Ninja Gaiden Sigma.

Anbefaler spillet hvis du liker asiatiske slåss-filmer, siden jeg syntes det føltes som en slik, bare at du selv styrte slåsskampene.

 

Alle spillene over har hatt demo på PSN, er usikker om de ligger på PSN enda, men du kan ihvertfall google etter dem og installere dem via nedlasting PC/USB-stick hvis dem er fjernet.

 

Warhawk multiplayer-only spill, ligner på battlefield og er veldig gøy når du har venner på besøk, og spiller split-screen på nettet mot mange andre folk, synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...