Arthas12 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Vet noen av dere om noen brae online spill.. glem WoW og runescape.. andre:P noka bra.. vet WoW e bra... men ikke d.. var avhengi i 2 år..
PantZman Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Du har jo Lord of the Rings Online og Vanguard som er ganske like World of Warcraft. Liker du sci-fi og har lyst på noe litt annerledes kan du jo prøve EVE Online.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Du kan også prøve å skifte emnetittel og skrive "det" istedet for "d" så kanskje noen får interesse til å hjelpe deg. Selv vil jeg anbefale Counter-strike som er en klar favoritt i mine tanker.
TCi Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)
BMen Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg stemmer for Lord of the rings Online Det er det kuleste online spillet til nå eller et flott tidsfordriv til Age of Conan
Sodd Ball Skrevet 15. januar 2008 Skrevet 15. januar 2008 Jeg stemmer for Lord of the rings Online Det er det kuleste online spillet til nå eller et flott tidsfordriv til Age of Conan +1
roarkl Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 1. hørt at LOTR er ganske bra, men tar lang tid(anbefales ikke hvis du mister lett konsentrasjonen-.-) 2. Gunz. Help gratiz FPS online spill. www.ijji.com/ sverd+våpen, får exp av kills. Maks lvl er 99. Ny armor+våpen etter hvert. Helt genialt konspet og koste ingenting
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. januar 2008 Skrevet 16. januar 2008 Guild Wars, Anarchy Online er jo morsomme:)
Arthas12 Skrevet 17. januar 2008 Forfatter Skrevet 17. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Fordi jeg ikke er den beste i å lage tråder... så trenger du ikke og lage en sak av d!
Rhythm Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Har ikke prøvd LoTR selv, det virker spennende, men hvis du har vært avhengig av WoW i to år og ikke vil bli avhengig vil jeg anbefale å gå over til andre ting. Counter-strike er et godt alternativ, men personlig liker jeg ikke for lange perioder i strekk. Ellers er Warcraft 3 et ganske kult online strategispill å fordrive tid på.
Stinkey Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Fordi jeg ikke er den beste i å lage tråder... så trenger du ikke og lage en sak av d! Åhh gud som jeg lo godt av den... Gullkorn anyone? Den kommer til å sitte i hue i minst 20 minutter :!:
teaspoon Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Fordi jeg ikke er den beste i å lage tråder... så trenger du ikke og lage en sak av d! Han er mod, så det er jobben hans, så ikke ta det personlig. Men jeg støtter han over her som foreslo Anarchy Online. Ett fantastisk community gjør dette spillet enestående i mine øyne.
Eirikrj Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Støtter AO og Lotro her, begge er utmerkede spill!
morgan_kane Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Fordi jeg ikke er den beste i å lage tråder... så trenger du ikke og lage en sak av d! det står faktisk: ikke kommenter dette innlegget. skjerpings folkens. Endret 17. januar 2008 av morgan_kane
Tanner Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 (endret) Gratis mmorpg, vil være etter min anbefaling: Ultima Online. andre gratise mmorpgs, som er spillbare etter min mening, er Metin 2 og Fury. Online spill: call of duty, Team fortres 2 det er jo i alle fall noe og ta i... Edit: fant akkurat et gratis mmorpg: Twelve sky har ikke prøvd det, laster det ned nå...=) Endret 17. januar 2008 av SeerShadow
teaspoon Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Anarchy Online er også gratis om man ikke ønsker å spille med expansion og booster pakkene.
Skagen Skrevet 17. januar 2008 Skrevet 17. januar 2008 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.
Anbefalte innlegg