Gå til innhold

Kvifor gidd noken å pusse tennene kvar dag? og andre bortkasta ting

Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja eg hadde laga film og alt, men eg tør ikkje legge den ut, eg er redd eg får bank eller noke viss eg viser min identiet (eg har fått masse trusslar på PM)

Skrevet

Fun fact: Tråden ble opprettet 12/01-2008. Brukeren Kalvegodt ble registrert (trommevirvel) 12/01-2008. Tilfeldig? Neppe...

Skrevet (endret)

Jeg kan også sikkert gå fra å ikke få til nettverk til å kickstarte en strømforsyning, på et par måneder...

Endret av Arinomi
Skrevet
Guys, hvorfor ikke bare spørre en mod on ip-sjekk, så har vi et klart svar på om det er samme fyr eller ikke?

Det burde vere heil klart allereie...men er det ikkje greitt nok kan de no bare spørje etter ein IP-sjekk :thumbup:

Skrevet

Tror ikke de er samme person, av samme grunn som Aleksmyy. Kalvegodt har jo 13.5 innlegg om dagen, men det kan jo være to kompiser som sitter på siden av hverandre på skolen.

Skrevet
Tror ikke de er samme person, av samme grunn som Aleksmyy. Kalvegodt har jo 13.5 innlegg om dagen, men det kan jo være to kompiser som sitter på siden av hverandre på skolen.

Som eg har sagt bur eg ikkje på Jæren der Schnell bur. Eg går studiespesialisering ved ein vidaregåande skule i Sogn og Fjordane :thumbup:

Skrevet

Er så idiotisk som det kan bli, er ikke vits og diskutere. Pusser du ikke tennene får du plakk, de blir gule og du lukter fjøs. Obvious troll is obvious. Set sail 4 fail

• Liker 1
Skrevet
Er så idiotisk som det kan bli, er ikke vits og diskutere. Pusser du ikke tennene får du plakk, de blir gule og du lukter fjøs. Obvious troll is obvious. Set sail 4 fail

Som vi har bevist vert dei ikkje gule...eg klarer dessutan å halde fjøslukta vekke :thumbup:

Skrevet
Mener du seriøst at du ikke har gule tenner?

Til å være nylig bleket, så er de faktisk veldig gule.

Når eg seier nyleg bleika, so er det vel 1 1/2 år sida eller noko slikt. Viss ikkje 2. Legg opp bilete av dine tenner sånn at vi kan sjå den store skilnaden!

Skrevet

Og si at tennene ikke er gule, er som og si "jeg tørker meg aldri i ræva, men jeg er gull ren der!" Pusser du dem ikke blir dem gule, end of story.

Skrevet
Og si at tennene ikke er gule, er som og si "jeg tørker meg aldri i ræva, men jeg er gull ren der!" Pusser du dem ikke blir dem gule, end of story.

Viss du skal vere so jekli patetisk! Kan ikkje nokon av dykk berre leggje opp bilete av sine eigne tenner? So får vi sjå om dei er noko spesielt gule eller ei :mad: Skal ikkje vere naudsynt å seie det fleire gonger.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...