Gå til innhold

Trenger et GRATIS Antispyware program! HJELP! Fått Trojan!


Anbefalte innlegg

Som overskriften forteller har jeg oppdaget et trojan, uansett, har norton, og den klarer selvsagt ikke finne den. men vær gang jeg åpner msn, og hotmail boxen min (altså mail boxen min i msn), får jeg opp en melding: Erroer! You system my take a risk bla bla bal, også står det et program jeg bør nedlaste...og det har jeg gjort, men det koster penger å få det.

Jeg er et såkalt antispyware, dvs at jeg trenger det.

Det jeg ikke får gjort med det anbefalte programet, er å fikse opp feilen, men jeg får oppdatert og sett hva som er feil, eller trojanen....

HJELP!

Trenger et antispyware program, som ikke koster penger, og kan fikse feilen...

 

forslag mottas med stoooooor takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IN YOUR FACE ANTISPYWARE! FACK DEM!

 

hater sånn driiit, å det værste var at jeg sitter på morra mi sin bærbare PC, noe jeg egentlig ikke skal få lov til, og jeg får ny pc i mårra! ahhh, hadde klomp i magan ass.....

vært sååå nedutr hvis jeg hadde fucka PC-en til muttern...

 

BTW: Det programet du sa funka ikke, det var blokkering, men fant derimot et annet program, og det programet var ikke engang anbefalt (Og var på eget ansvar), var skeptisk, men det så fint ut. Men var vaaanskelig å konfigurere seg fremover....hadde trolig litt flax med valga jeg valget å...:)

Uansett, fixa det nå...yeeeesss!

Lenke til kommentar
Hvilket program var det du brukte?

 

Du kan gjerne poste en hjt-logg. Den kan fortelle om det er noe mer som må gjøres for å bli spywarefri:

 

Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet.

Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster.

hakke tid.... superantispyware professional....

 

http://www.superantispyware.com/

Lenke til kommentar
Superantispyware er et av de bedre valg ang. antispywareprogram. :thumbup:

jah, men var bare flaks at jeg fant det....når jeg søkte på google, husker ikke hva jeg søkte på, og først på den 8 siden fant jeg det.....og satset på at det gikk (hadde allerede prøvd 6 andre programer, ingen funket skikkelig).....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...