Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvem skal jeg velge? ADSL


Anbefalte innlegg

Endelig...Telenor skal bygge ut ADSL på min sentral 28.03.2003. Har sett litt rundt på priser som de forskjellige selskapene tilbyr. NGT skal ikke bygge ut med det første hos meg, så det jeg lurer på er: Hvilket bredbåndselskap leverer mest båndbredde for pengene, har god service ect? NB: Selskapet må være på Telenor sitt nett! Har sett hos Bluecom, Telenor, Tiscali og Tele2. Er det noen flere selskaper på Telenor sitt nett?? Evt. hvem er "best" i dine øyne?

 

Takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde valgt bluecom. Fordi de har fått god kritikk de aller fleste plassene jeg har lest om dem. De er ikke så dyre som telenor og bruker ikke pppoe protokoll for å koble opp mot nettet. I tillegget tror jeg du får 3 ip adresser(?)

 

Jeg hadde hvertfall IKKE valgt tiscali pga. dårlig erfaring med deres isdn internett abonnement.

Tele2 har jeg ingen synspunkter på ..

Lenke til kommentar
Tele2 bruker ikke Telenor nett, tror jeg da.

Fordi jeg kan ha Nextgentel, Telenor, bluecom, tiscali men ikke tele2.

 

Her i bygda har vi en sentral utbygd av Telenor, og der er det Tele2 og Telenor som tilbyrd ADSL. Tele2 bruker faktisk distribusjonssentralen til Telenor, og alle komponenter i ADSL-pakka er merket med Telenorklistremerker.

Lenke til kommentar

Leste salgsvilkårene til Bluecom. Det virket som om hvis man ikke betalte regninga på dagen, stenger de din konto. :roll: Er Bluecom mitt beste alternativ altså? Tiscali har stor etableringspris btw. Tengte litt på 1024/256 fra Telenor men...litt kjiipt å lure på om "kan jeg laste ned dette" mtp 30gb limiten. 1024/256 u. limit blir for dyrt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...