Gå til innhold

Kunstig trening i bil


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg jobber som montør for et av Norges største telemonteringsfirma.

 

Blir her veldig mye SITTING som jeg ikke kommer utenom når vi kjører fra kunde til kunde.

 

Lurer da på innkjøp av enten massasjesete eller noe form for kunstig muskelstimulator-greier.

 

Ser de har en del på TV-shop osv, men det som det reklamereres for der, er vel stortsett bare boss?!

 

Tips til noe bedre produkt?

Endret av Lifeform
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alt er boss. :)

 

Når skal folk slutte å la seg lure av de idiotiske produktene til tv-shop? Sorry, men det finnes ingen "enkel utvei".

 

Hvordan VET du dette ?

 

Er jo ikke snakk om at det skal erstatte Birkebeiner-rittet eller noe form for normal trening, MEN når man må sitte mye så må man sitte mye.

 

Dog: Har bare dårlige erfaringer med TV Shop selv, men dette vil da ikke si at det finnes bedre produkter på markedet.

Lenke til kommentar

Det er nok stort sett berre bøss ja. Mogleg det har noko for seg dersom du er så skada på eit eller anna vis, og difor ikkje kan trene normalt, altså ein slags måte å fortsatt ha ein viss muskelaktivitet til tross for skade, elles... Berre jalla. Kva med å dytte bilen dei siste 200 meterane før du kjem til ein kunde? Det burde funke som berre juling, betre enn eit lite ristebelte vertfall.

Lenke til kommentar
står jo masse om detta rundt på forumet.... Nei det funker ikke, tv-shop lurer deg :) de vet og ta nytta av utsatte kundegrupper :thumbdown:

 

ER som sagt ikke snakke om å erstatte noe form for fysisk trening...! Bare at når man først SITTER i bilen på lengre turer, og hvis man jobber som sjåfør, så er det søren meg ikke dumt ha noe sånt i bilen! Enten massasjesete eller noe form for muskelstimulator.

 

Dere SER den...?

Endret av Lifeform
Lenke til kommentar
står jo masse om detta rundt på forumet.... Nei det funker ikke, tv-shop lurer deg :) de vet og ta nytta av utsatte kundegrupper :thumbdown:

 

ER som sagt ikke snakke om å erstatte noe form for fysisk trening...! Bare at når man først SITTER i bilen på lengre turer, og hvis man jobber som sjåfør, så er det søren meg ikke dumt ha noe sånt i bilen! Enten massasjesete eller noe form for muskelstimulator.

 

Dere SER den...?

 

 

faktisk ikke...hvis du vil ha masse småsår rundt på mangen eller hvor du enn nå velger og putte den så væresegod... hvorfor ikke lage noen sår mens man er ute å kjører...

Lenke til kommentar

Var på en fest en gang hvor noen hadde en sånn strøm trenings sak, og tro meg, du har neppe lyst til å kjøre bil med de greiene der på. Det er ikke direkte beroligende å ha på for å si det sånn. Siden du er en slags elektriker (?) så har du vel fått en del støt gjennom årenes løp, så du kan jo forestille deg å skulle få støt en gang i sekundet. :)

Lenke til kommentar
Var på en fest en gang hvor noen hadde en sånn strøm trenings sak, og tro meg, du har neppe lyst til å kjøre bil med de greiene der på. Det er ikke direkte beroligende å ha på for å si det sånn. Siden du er en slags elektriker (?) så har du vel fått en del støt gjennom årenes løp, så du kan jo forestille deg å skulle få støt en gang i sekundet. :)

 

 

Modent nivå på innleggene her inne :)

 

Skjønner dere er RUSET opp i skyene hvor godt kroppen funker med normal trening, men vær litt ydmyke!

 

For å si det en gang til; jeg mener IKKE disse produktene skal erstatte normal, sunn trening, men ønsker å undersøke om det er noen av disse produktene som har noe virkning i det hele tatt.

 

Tenk på alle de som er tvunget til å sitte i mange timer i strekk hver dag enten på jobb eller i annen sammenheng.

Endret av Lifeform
Lenke til kommentar
Var på en fest en gang hvor noen hadde en sånn strøm trenings sak, og tro meg, du har neppe lyst til å kjøre bil med de greiene der på. Det er ikke direkte beroligende å ha på for å si det sånn. Siden du er en slags elektriker (?) så har du vel fått en del støt gjennom årenes løp, så du kan jo forestille deg å skulle få støt en gang i sekundet. :)

 

 

Modent nivå på innleggene her inne :)

 

Skjønner dere er RUSET opp i skyene hvor godt kroppen funker med normal trening, men vær litt ydmyke!

 

For å si det en gang til; jeg mener IKKE disse produktene skal erstatte normal, sunn trening, men ønsker å undersøke om det er noen av disse produktene som har noe virkning i det hele tatt.

 

Tenk på alle de som er tvunget til å sitte i mange timer i strekk hver dag enten på jobb eller i annen sammenheng.

 

 

Du kan like godt sitte med fingern i 12`volten og håpe at musklene i hele kroppen trekker seg sammen og blir like store som Arnold sine, mer sannsynlig... trenger du det inn med teskje? det FUNKER IKKE, derimot får du noen fine sår på magen som ser ut som du har vært i ett katteslagsmål. hvis det erstatter no så må det bli katteklør...

 

ånei vi er ikke ruset opp i skyene på normal trening, men er realister - hvis du allerede er så bestemt på å prøve det, så hvorfor spør du i det hele tatt? på inn på tvshop og kjøp produktet og bli skuffa ditt valg.... -.-

Lenke til kommentar
Du kan like godt sitte med fingern i 12`volten og håpe at musklene i hele kroppen trekker seg sammen og blir like store som Arnold sine, mer sannsynlig... trenger du det inn med teskje? det FUNKER IKKE, derimot får du noen fine sår på magen som ser ut som du har vært i ett katteslagsmål. hvis det erstatter no så må det bli katteklør...

 

ånei vi er ikke ruset opp i skyene på normal trening, men er realister - hvis du allerede er så bestemt på å prøve det, så hvorfor spør du i det hele tatt? på inn på tvshop og kjøp produktet og bli skuffa ditt valg.... -.-

 

Hvis du leser første innlegget mitt så spurde jeg jo etter ANDRE produkter, altså produktanbefalinger.

 

Jeg har i grunn aldri spurd om noe form for REALISTISK utredning om dette fungerer eller ikke hvis DU ser litt etter.

Lenke til kommentar

Det folk prøver å si er vel at det ikke finnes noen måte å trene på som ikke tar fokus vekk fra det man holder på med. Alt som har en viss treningseffekt krever en viss oppmerksomhet, sånn er det bare. No free lunch osv. Hvis det fantes en maskin man kunne spenne på seg, en stol man bare kunne sitte i eller noen annen variant av passiv trening, så hadde man sett folk som brukte dette over alt. Fraværet av slike observasjoner er bevis i seg selv på at noe slikt ikke finnes.

 

Er jo ikke noe å hisse seg opp over. Folk prøver jo bare å hjelpe deg sånn at du ikke kaster bort penger på slike maskiner.

Lenke til kommentar
Du kan like godt sitte med fingern i 12`volten og håpe at musklene i hele kroppen trekker seg sammen og blir like store som Arnold sine, mer sannsynlig... trenger du det inn med teskje? det FUNKER IKKE, derimot får du noen fine sår på magen som ser ut som du har vært i ett katteslagsmål. hvis det erstatter no så må det bli katteklør...

 

ånei vi er ikke ruset opp i skyene på normal trening, men er realister - hvis du allerede er så bestemt på å prøve det, så hvorfor spør du i det hele tatt? på inn på tvshop og kjøp produktet og bli skuffa ditt valg.... -.-

 

Hvis du leser første innlegget mitt så spurde jeg jo etter ANDRE produkter, altså produktanbefalinger.

 

Jeg har i grunn aldri spurd om noe form for REALISTISK utredning om dette fungerer eller ikke hvis DU ser litt etter.

 

 

så sier jeg m/flere at det ikke finnes og alikevel er du like påstålig....så kjøp produktet ditt da og drit i og spør andre folk når du er en bessvervisser som alltid skal ha rett uansett... når du spør må du jammen meg tåle og ta feil også som du har her... kjøpte faktisk en sånn en, ikke fordi jeg trengte det, men fordi jeg var nysgjerrig... og det funka ikke i det HELE tatt... du spør - vi svarer - og du er like påstålig...

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...