Gå til innhold

- Homofili er synd og bør kureres


Anbefalte innlegg

Det blir ikke mer "gøy" og jeg skjønner ikke hvorfor du satte ord i hermetegn. :dontgetit:

Det er ufarliggjørende å ha et navn på ting, om du ikke klarer å se det en gang, så ser ikke jeg noe poeng i å fortsette akkurat denne diskusjonen, da du tydeligvis ikke vil se det. Det er ikke mer gøy, mindre "unormalt" eller noe slikt, det er bare betryggende å vite at det finnes et navn på det, og at du dermed ikke er alene.

Se litt forbi nesen din, du nå.

 

Aldeles ikke enig, ufarliggjørende er det når slikt ikke blir båsatt og regnet som avvik.

 

Finne opp alskens navn og begreper mener jeg bare er til skade.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aldeles ikke enig, ufarliggjørende er det når slikt ikke blir båsatt og regnet som avvik.

 

Finne opp alskens navn og begreper mener jeg bare er til skade.

Men det ER et avvik. Et "normalt" avvik, men fremdeles et avvik.

Si meg, har du vært i denne problemstillingen selv? Der du lurer på om du er den eneste i verden med ditt problem?

Lenke til kommentar

Mye rart på de siste sidene i denne tråden. Noen rapporterte den fordi de synes den var gått helt av sporet. Og det var den kanskje en stund noen sider tilbake. Men det ser ut til at den har hentet seg inn igjen og at det tross alt kommer litt opplysning og ettertanke ut av dette også, selv om det er et emne som er dømt til å gå i ring etterhvert. Så da er det vel bare å fortsette.

 

Skulle man føle at det sklir ut igjen så er det bare å rapportere det på nytt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Så, PhoenixHunter, skal kvinner holde seg unna heterofile menn de ikke er tiltrukket av?

Det er vel ikke noe bedre med voldtekt da.

Hva har voldtekt med saken å gjøre? Hvorfor skal man holde seg unna homofile menn hvis man er hetero, og hvordan er dette forskjellig for kvinner og menn de ikke er tiltrukket av?

Lenke til kommentar
Aldeles ikke enig, ufarliggjørende er det når slikt ikke blir båsatt og regnet som avvik.

 

Finne opp alskens navn og begreper mener jeg bare er til skade.

Men det ER et avvik. Et "normalt" avvik, men fremdeles et avvik.

Si meg, har du vært i denne problemstillingen selv? Der du lurer på om du er den eneste i verden med ditt problem?

 

Hva hjelper en betegnelse\kategorisering deg?

Skal du da til legen å få konstatert din legning\kategori?

El skal alle få hver sin lille tykke definisjons håndbok utdelt?

 

 

Ett avvik sier du, why?

 

Hvor i menneskets bruksanvisning finner du det normale definert?

Når det gjelder akkurat dette med følelser tror jeg det normale heller mot det du vil kategorisere som ett avvik.

Lenke til kommentar

Jeg ser på det som et "normalt" avvik allerede. Fordi det er et avvik. Kom heller med argumenter mot at det er et avvik (sleng med noen på hvorfor rødt hår og grønne øyne ikke er avvik og) i stedet, du.

 

Du virker forresten veldig opptatt i at ANDRE skal dra nytte av definisjonen. Det er ikke saken.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig skal ikke homofili kureres. Hvis noen er homo er det fordi de er skapt sånn. Det er rett og slett naturlig. Man blir ikke bare homo plutsellig fordi man syns det er kult. La dem være homofile ! å tukle med naturen går sjeldent bra !

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Koranen, Bibelen etc sier homofili er en synd.

 

....who the fuck cares...

 

De som er homofile?

 

Aldri skjønt det der, egentlig! Med alle de skumle fanatikerne som dukker opp over alt, så må jo det å melde seg inn i kirken som homofil være nesten det samme som for en jøde å bli nazist?!

 

Av mine homofile venner er ingen kristne, så kan ikke spørre dem heller!

Lenke til kommentar

Hvem er man om man ikke må hele tiden lage en historie oppi hode sitt om hvem man er?

 

Det folk kaller synd, er utrolig misforstått. Synd er det å ikke se ting slik de er. Man kan også kalle synd for ubevissthet.

 

Synd er ubevissthet, og som Jesus sa når han hang på korset: "Tilgi dem, for de vet ikke hva de gjør". Jesus fordømte ikke menneskene. All fordømmelse er selv fordømmelse. Alle tanker er fordømmelse. Tenk over det.

 

Ingen er bedre enn andre i denne verden. Uansett legning.

Lenke til kommentar
homofili er naturens egen måte å begrense artsveksten på

Hvor har du det fra?

 

Tvert imot. Homofili og homseksuell atferd er faktisk positivt for en gruppe hvis man ser på naturen. Sex mellom individer i en gruppe - også av samme kjønn - bidrar til å senke aggressjonsnivået og styrke samholdet i gruppen. Dessuten vil homofile individer som kun tenner på eget kjønn kunne ta seg av andres avkom (fordi de ikke får selv) så flere vokser opp, og dermed styrker flokken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...