Gå til innhold

WoWME til 2.3.2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har brukt model editing i flere år. Ikke for looks, men fordi jeg ikke liker animasjonene til tauren så godt, så jeg gjorde min tauren om til UD male. Er mange som swapper Cat og Bearform om til andre models, siden attackrangen blir litt misvisende uten model edit.

 

Uansett, aldri hørt om noen som har blitt bannet. Eneste måten blizzard kan finne det ut er hvis du sier det til dem, eller at de manuelt sjekker alle wow mappene til alle som spiller.

Lenke til kommentar

Har også vært inne og endret på forskjellige armor deler av og til. Er ikke noe problem, men inkluderer XML fra Allakhazam, hex verdier og itemcachen din i WoW-mappa.

 

Dette er verken mulig å tracke, og ikke gir det deg noen fordeler heller.

 

Dette var før jeg fikk noe av den armoren som ser best ut i spillet. :p

Lenke til kommentar
Trenger man ny wowme til 2.3.2? Eller funker wowme 2.3 fixen?

Hvis blizz har prøvd å kvitte seg med model editing igjen er eg redd det vil ta langt tid før en ny fix blir lansert.

 

Det er allerede kommet ny fix, men ikke lagt ut public enda, bare på lukketede forums for proggramerere og de som betaler.

Lenke til kommentar
Hva mener du? De 2 filene du plasere i data mappen for å endre model på characteren?

 

Uansett, hva er sjangsen for at man blir bannet hvis man bruker WoWME, så lenge man kun bytter skin på sin egen character, eventuelt andre som er lik rase.

Du blir ikke bannet for det, det som kan skje er at wow crasher og du må ta bort filene du prøvde å bruke. Men vis du gjør større forandringer som å lage hull i gjerdet på AB eller noe kan du bli reporter av players og bannet.

Lenke til kommentar
Hva mener du? De 2 filene du plasere i data mappen for å endre model på characteren?

 

Uansett, hva er sjangsen for at man blir bannet hvis man bruker WoWME, så lenge man kun bytter skin på sin egen character, eventuelt andre som er lik rase.

Du blir ikke bannet for det, det som kan skje er at wow crasher og du må ta bort filene du prøvde å bruke. Men vis du gjør større forandringer som å lage hull i gjerdet på AB eller noe kan du bli reporter av players og bannet.

Så hvis en GM finner ut at jeg har modelchanget fra X rase til Y rase, så vil han bare be meg fjerne filene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...