Gå til innhold

Drøm - forklaring, oppklaring, informasjon og unnskyldinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Angående deg Frohman: Du skal blande deg opp i alt, jeg stiller spørsmål jeg gjerne vil ha svar på i guildchat og du svarer saker som : INGEN BRYR SEG, CAER, og lignende. Klart jeg blir irritert.

Har det noen gang gått opp for deg at det kanskje er et resultat av trønder-hatinga di? Greit, morsomt de første gangene, men du tar det til det ekstreme og bruker det nærmest som et skjellsord, og da er det klart vi bli irritert.

 

Du har starter hver bidige ting, og får deretter.

Jaså ja?

Lenke til kommentar

Haha, kan ikke dere respektere GMen deres litt? Tror ikke han lagde denne tråden for at dere skulle FORTSETTE å krangle... Ødelegger bare mer.

 

 

Og siden tråden er her, kan jeg likevel ytre min meneing:

 

Jeg var medlem av guilden ei lita stund i høst/sommer, migrerte dit med en warrior, men slutta og gav meg allikevel. Ikke pga fornærmelser elns, men fordi dere var litt forskjellige folk fra meg, og/eller jeg gadd ikke sette meg inn i hele den interne greia som foregikk. Men jeg lagde ikke noe stort emo-drama fordet. Jeg forlot og migrerte stille og fredelig.

Hvis man ikke passer inn i en guild, er det ikke værre enn å forlate den. Men er heller ikke nødvendig av guildmembers å bli fornærma av at noen forlater den... (Noe jeg fikk intrykk av i småprat tråden...)

 

 

jaja... my 2 cents.

Lenke til kommentar

Woodcarved, var det ikke? La merke til at du aldri sa noe, men tenkte at du ikke ble helt inne i Drøm-humoren, og lot det være. Vi har noen sånne medlemmer og. :)

 

Og det var for den typen innlegg du hadde at jeg lagde tråden, samt for å rydde opp i misforståelser. Jeg ber om at dette respekteres heretter.

Lenke til kommentar
Woodcarved, var det ikke? La merke til at du aldri sa noe, men tenkte at du ikke ble helt inne i Drøm-humoren, og lot det være. Vi har noen sånne medlemmer og. :)

 

Og det var for den typen innlegg du hadde at jeg lagde tråden, samt for å rydde opp i misforståelser. Jeg ber om at dette respekteres heretter.

 

Jepp, Woodcarved ja^^

 

Var jo også litt fordi jeg spilte så skjelden på ham (har masse alts) og da ikke, hva skal jeg si, klarte å "holde følge" med internhumoren...

Lenke til kommentar
Berre et kjapt spørsmål her...kor gamle er egentlig folka som krangler her? ^^

 

Nesten så eg må starte meg en hordechar på sylvanas berre for å vere fluge på veggen =P

De fleste er 15/16 og oppover. Stort sett modne folk.

 

Skjønner ærlig talt ikke hvorfor dette har blitt så sykt blåst opp. De som har noe direkte imot Drøm og Drøms medlemmer kan komme og snakke med oss, og dermed sette seg et inntrykk av hva slags guild vi er. De som har tenkt å møte opp på Drøm-rekken på TG og banke oss; GLHF, og ha en fin tur på huet og rævva ut av Vikingskipet, med 6 crews på nakken. Anyways, slutt å riv opp i dette; Det er slutt, de som har gjort en feil (*pekepå*) har forstått det, de som har misforstått og tatt seg fort nær av det, har forstått det. Tilogmed de med verdens korteste lunte, har forstått det. Alle medlemmene av Drøm som ikke var inblandet her unnskylder disse utsagnene som har oppstått og håper at ingen blir redd for å joine oss på Sylvanas. Hadde det ikke vært for Drøm, hadde jeg sluttet med wow for lenge siden. Og da trur jeg at jeg snakker for en god prosentdel av medlemmene.

Lenke til kommentar
De fleste er 15/16 og oppover. Stort sett modne folk.

seriøst har du lest tråden, umodene drittunger hele gjengen.

 

De som har tenkt å møte opp på Drøm-rekken på TG og banke oss; GLHF, og ha en fin tur på huet og rævva ut av Vikingskipet, med 6 crews på nakken.

ohh greatest e-penis in the world, viser virkelig modenhet dette her. er det virkelig noen modene folk som gidder å dra til et sted som er oversvømt av svette tolvåringer, som er i adhd modus etter å ha spist for mye seigmenn fra nille?

 

guild krangel who cares, moro å se hva dagens drittunger klarer å presse ut.

Endret av lmthaman
Lenke til kommentar
De fleste er 15/16 og oppover. Stort sett modne folk.

seriøst har du lest tråden, umodene drittunger hele gjengen.

 

De som har tenkt å møte opp på Drøm-rekken på TG og banke oss; GLHF, og ha en fin tur på huet og rævva ut av Vikingskipet, med 6 crews på nakken.

ohh greatest e-penis in the world, viser virkelig modenhet dette her. er det virkelig noen modene folk som gidder å dra til et sted som er oversvømt av svette tolvåringer, som er i adhd modus etter å ha spist for mye seigmenn fra nille?

 

guild krangel who cares, moro å se hva dagens drittunger klarer å presse ut.

Hvilken del av det viser ikke modenhet? Det har da langt ifra noe med e-peen å gjøre. l2phrase. Det innlegget der oser dog mer av umodenhet enn noen av de jeg har sett ifra Drøm sin side. Og, ja, deler av Drøm var en gjeng umodne drittunger, men de har migrert til Burning Blade. Alt dette er blåst opp av folk som ikke vet bakgrunnen til noe av dette, slik som deg. Du aner ikke hva saken handler om, du aner ikke hvem vi er og du svelger alt Bumphy og Frohman sier uten å sette spørsmålstegn ved det.

 

Og hvorvidt drøm-rekken blir oversvømt av disse tidligere nevnte tolvåringene, er vel heller usikkert. Dog, det at slåsskamp generelt på TG ikke blir akseptert av vaktene, er ganske gjennomført sikkert. Jeg kunne ramset opp hundre ting til her som påviser at du fremstår som en mindre moden person, men det ville vært nytteløst og dumt gjort.

 

Du aner ikke hva du snakker om.

Endret av MrRexor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...