Gå til innhold

Drøm - forklaring, oppklaring, informasjon og unnskyldinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minner forresten om at vi gjentatte ganger prøvde å avslutte i Småprat, men alltid en og annen som skulle gjenoppta det selv en halv side lengre nede. Ikke skyld på oss i alle fall.

Det er lett å skylde på andre. :)

 

Ville bare presisere det jeg. Å komme med ''ahh gidd drøm spma da lozlolz'' etter at vi selv har sagt stopp bygger bare opp til videre diskusjon.

Lenke til kommentar

Skjønner sinnsykt godt hvorfor du poster dette Lycantrophe. Er selv GM i et userriøst, sosialt morroguild med masse internhumor på Neptulon.

Her er vi 60 medlemmer. Alle fra Norge. Vi har "Alta-gjengen", "Trønderbataljonen", "Dæm som skriv så pent" osv.

Det hender faktisk ganske ofte at folk angriper hverandre på guildchat'en. Heldigvis er det veldig enkelt og se hvor seriøse folk er i sine utsagn. Ofte holder folk seg over beltestedet hvis du sjønner. Men det har blitt litt for seriøst et par ganger. Da mener jeg at det er opp til meg som GM og fortelle medlemmene i guildet hvor grensen går.

Dette gjør jeg som regel ikke på guild-chaten med mindre det er mange av medlemmene som deltar...

Heldigvis for meg respekterer medlemmene ofte det, og gir seg med en gang. Kan hende noen føler seg tråkket på, det forstår jeg... Veldig lite jeg kan gjøre med det annet en og oppmuntre, og oppfordre til og legge det bak seg.

Nå vet ikke jeg hvor langt humoren i Drøm går, men viktig å sette en grense.

 

Må få med en litt morro reaksjon fra opptil flere nylige invited members i guildet (ikke lenger medlemmer):

Meg: Hvilket proffesion har du "qwerty"?

qwerty: Random...

Meg: Betyr det ingen? :p

qwerty: Det kan du bare gi faen i din %#*$!

Member1: Såpass!?

Meg: Sliter vi litt med helsa i dag qwerty? ;) Hehe

qwerty: Hold kjeft din %#*$! Jeg tracker IP'n din! Jeg vet hvor du bor! Skal drepe deg og familien din!

Meg: Da takker alle for qwerty sin innsats her i guildet ;) /applause

"qwerty has been kicked from guild by Meg"

Member2: qwerty 4ever!!!

"Member2 has left the guild"

"Member3 has left the guild"

Member1: Det kaller vi en enkel løsning "Meg"! ;) Cleanup ;)

 

Denne saken var forholdsvis ganske enkel og løse da :p

 

Edit: Skriveleif

Endret av Shadow2007
Lenke til kommentar
Skjønner sinnsykt godt hvorfor du poster dette Lycantrophe. Er selv GM i et userriøst, sosialt morroguild med masse internhumor på Neptulon.

Her er vi 60 medlemmer. Alle fra Norge. Vi har "Alta-gjengen", "Trønderbataljonen", "Dæm som skriv så pent" osv.

Det hender faktisk ganske ofte at folk angriper hverandre på guildchat'en. Heldigvis er det veldig enkelt og se hvor seriøse folk er i sine utsagn. Ofte holder folk seg over beltestedet hvis du sjønner. Men det har blitt litt for seriøst et par ganger. Da mener jeg at det er opp til meg som GM og fortelle medlemmene i guildet hvor grensen går.

Dette gjør jeg som regel ikke på guild-chaten med mindre det er mange av medlemmene som deltar...

Heldigvis for meg respekterer medlemmene ofte det, og gir seg med en gang. Kan hende noen føler seg tråkket på, det forstår jeg... Veldig lite jeg kan gjøre med det annet en og oppmuntre, og oppfordre til og legge det bak seg.

Nå vet ikke jeg hvor langt humoren i Drøm går, men viktig å sette en grense.

*snip*

Er akkurat på denne måten internhumoren i Drøm foregår - Kjapp, frekk og så godt som aldri seriøs. Takk for at du klarer å se saken fra andre sider. :thumbup:

 

Kan for min del bare stenge denne tråden nå, er vel lite vits i å fortsette mer utover det som allerede er sagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...