Gå til innhold

Akam har tatt på finklærne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte at det var såpass "enkelt" å bytte mellom foto, hardware og spill. Men jeg likte ikke at den kronologiske oversikten over artiklene var såpass rotete i forhold til før. Det var fint med litt "eye candy" da i motsetning til det gamle trauste utseendet. Og de siste sakene i linux og andre kategorier var bra å ha :)

Lenke til kommentar

Designtemaet er ikks så værst. Litt lite kontrast blir det mellom det lysegrønne og den hvite bakgrunnen.

 

Men LAYOUT er egentlig helt grusomt. Her virker alt plassert i hytt og pine. Har ikke noe imot reklame men her ødelegger det mye for helheten av sida, dårlig integrert og rotete.

 

Hvorfor er menylinja delt i to? dette synes jeg medfører ett mer rotete inntrykk.

 

Ikke helt overbevist.

Lenke til kommentar
Jeg savner å se antall innlegg i oversikten over de siste diskusjonene.

 

Dette var noe av det første jeg la merke til også. Det var lettere før, hvor antall innlegg kunne sees, og en kunne se om det var kommet nye innlegg i samme tråden.

Så kan dere jo la "Leserne mener" komme rett under " Ferske diskusjoner" som før.

 

Et nytt design krever tilvenning, og det går seg nok til her også.

 

Grattis med et mere modern 'look' :-)

Lenke til kommentar

Det som irriterer meg er at linkene på siden IKKE virker.

Klikker jeg f.eks på "Alle testene" så lastes ikke den siden NOE sted.

 

Syns også denne forumseksjonen har kommet for langt ned på siden, og at siden generelt er rotete.

 

Designet var mye penere, men jeg er ikke sikker på om det er mer brukervennlig som egentlig er det viktigste.

 

Mvh,

Beej80

Lenke til kommentar

Tanken med nytt utseende er god, men det blir for rotete. Må drive å lete rundt på siden for å finne de forskjellige kategoriene, slik som tidligere lå tilgjengelig til venstre eller høyre på siden.

Artiklene på hovedsiden burde være merket med tid.

Flytt reklamen, eller aller best - fjern den :) (men det skjer vel ikke)

 

Det nye utseende er nå mer lik en annen konkurrent som jeg ikke bruker så mye lenger, som jeg gjorde før.......

Lenke til kommentar

Det er en del av designet med de brede bildene. At bildet til artikkelen blir slik er bare et resultet på de skal utnytte bredden. Hadde man heller "zoomet" litt ut og få luft på siden det lite vits i denne "widescreen" formen. Hvis alle artiklene skulle vært som den er no, men med høyere bilder ville man fått langt færre artikler i høyden i vinduet og du må scrolle mer.

Lenke til kommentar

Liker det nye designet, men dere må fylle opp med 'House'-ads i Adtech så dere slipper Adtech/Helios sin egenreklame i de tilfellene dere ikke har noen betalende annonsører på de ulike annonseplassene.

 

(Merkes en (egen)annonse med 'house' i kategori så kommer den automagisk opp når det ikke er andre kampanjer)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...