Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg synes bildene ser undereksponert ut.

Lekte med en tiff versjonen som ligger på maskinen nå, var ikke fornøyd når jeg eksponerte mer korrekt, og det var nok der det lå. Undereksponeringen følte jeg brakte frem enkelte farger bedre, men godt poeng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Undereksponert, og kvitbalansen er veldig off.

Hadde vore endå meir kritisk på utvalget òg, og i dei aller fleste tilfella ein god del tettare crop.

Skrevet
Undereksponert, og kvitbalansen er veldig off.

Hadde vore endå meir kritisk på utvalget òg, og i dei aller fleste tilfella ein god del tettare crop.

Hvitbalansen reagerte jeg ikke på i går, men ser den nå :)

Men hva mente du med crop?

Skrevet
Har vært ute og testa det nye stativet.

*BILDER*

Det bilde av fossen, er det berre lang lukkertid som skal til for å få en slik soft/smooth vannstrøm?

Likte det bildet :)

Har vært bortreist et par dager, så jeg har ikke sett kommentaren før nå. Bildet er tatt med lang lukkertid ja, 30 sec., blender f/4.8 og ISO 400. Dvs. det var ganske så mørkt. Eneste lyset er litt gatelys et godt stykke unna, det er det som gir fargene etc. i bildet. Litt vanskelig å fokusere skikkelig når det er så mørkt, men med litt prøving og feiling så gikk da det.

Bildet er forøvrig tatt i Trondhjem, så spørs det om noen Trondhjemere kan se hvor det er tatt ?

Skrevet

Må jeg betale toll dersom jeg bestiller noe fra Scandinavian Photo? Og er det noen som vet hvor lang tid FotoVideo bruker på å sende pakkene sine?

Skrevet

Det var vist enklere å se en jeg trodde, ja det er vann. Prøvde egentlig å ta bildet av speilbildet av noen trær i vannet......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...