Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer stadig vekk å svitsje til en eller annen Linux-distro. Av rent prinsipp. Problemet er at jeg har null erfaring med Linux og aldri får fingeren ut av ræva til å sette i gang å lære noe nytt.

Skrevet
Jeg vurderer stadig vekk å svitsje til en eller annen Linux-distro. Av rent prinsipp. Problemet er at jeg har null erfaring med Linux og aldri får fingeren ut av ræva til å sette i gang å lære noe nytt.

Har du en ledig PC som ikke er for slapp; så foreslår jeg at du installerer Ubuntu på den - det er et fornuftig sted å begynne.

Tom

Skrevet
Drar mot Hove om 8 dager, det blir nok artig.

Kanskje jeg kjøper dagspass der en av dagene.. Tror jeg må få med meg SlipKnoT !<3

Ellers blir det In Flames på Norway Rock Festival i begynnelsen av juli *gledeseg* :D

Skrevet

Ubuntu er brilliant, nesten så jeg anbefaler de som er komplette noviser å gå for en Ubuntu-maskin fremfor en liten Mac. Men bare nesten.

von-schnellfahrer: [($450+frakt)*dollarkurs*1.25]+fortollingsgebyr

Skrevet

Varierer etter hvem som fortoller pakken, var derfor jeg ikke spesifiserte nærmere. Men mer enn et par-tre hundrelapper må en sjelden ut med.

Skrevet

Noen som vet om det bygges som bare det på nydalen fortsatt? Jeg har en shoot med to modeller og har ingen ide når det gjelder lcoation :p

Skrevet
Noen som vet om det bygges som bare det på nydalen fortsatt? Jeg har en shoot med to modeller og har ingen ide når det gjelder lcoation :p

De holder på med å bygge en ny videregående skole der. Det er på baksiden byggene der Bølgen & Moi og Fiskars holder til.

Tom

Skrevet

strøkent ZoDz. Ble t000ft :thumbup:

Ot:

Hvorfor går jeg ikke sove, bahh. Intet annet å tellle enn katta mi som hopper opp og ned fra vinduet mitt.

Kjedelig å sove

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...