Gå til innhold

Crysis Patch 1.1 Released

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

======================================

Crytek GmbH Copyright

======================================

Software and documentation © 2007 Crytek GmbH.

ALL RIGHTS RESERVED.

==================================================================

Crysis®

Patch 1.1 Change List - November, 2007

Fixes:

*Fixed: Potential crash in D3D10

*Fixed: Orange boxes apearing when hispec savegame loaded into lowspec game.

*Fixed: Inconsistent damage dealt to vehicles when shot by LAW.

*Fixed: Reflection resolution on D3D10, MultiGPU reflection update fix

*Fixed: Memory leak with FSAA modes

*Fixed: Infinite ammo hacks.

*Fixed: Memory leak in D3D10 when switching screen modes

*Fixed: Muti optimizations

*Fixed: When player melees during gun raise animation, their gun will be in a permanantly raised position.

*Fixed: Crash when loading savegame with level exported recently by editor

*Fixed: Virtual keyboard does not function properly when a game pad is connected

*Fixed: Users can lose the ability to look around with the Right Stick

*Fixed: Setting screen resolution to "default" stops user from selecting last resolution

*Fixed: Bug when changing resolution in D3D10

*Fixed: Issues with Depth of field and water droplets in D3D10

*Fixed: Crash on NaN warning

Updates:

*Added: Motion Blur UI and V.SYNC UI options

*Optimized: Motion blur

*Optimized: FSAA (Full Scene Anti-Aliasing)

*Optimized sound id implementation

*Enabled VSync functionality in D3D10

*New benchmarking files for ice CPU benchmark.

*http/xmlrpc password protected remote control session

*Marked debug cvars as cheat

*F12 (screenshot) now works in restricted mode as well

Tweaks:

*Reduced LAW splash damage vs. infantry in PowerStruggle mode

*Slowed Rocket projectile speed down in MP slightly

*Disabled automatic turret bounding boxes on vehicles to prevent issues with LAW hit detection

*Reduced grenade explosion radius in multiplayer

*Clamped water tesselation to avoid cheating in MP

*MultiGPU improvements with depth map updates

Last ned patchen HER (sticky please..)

Endret av snurregrekk
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ai, det vil jeg si er god timing av meg. Kjøpte spillet først idag ^^ ja 2 timer siden faktisk, selv om jeg ikke skulle kjøpe det før patchen var kommet.

Skrevet (endret)

pokker så deligt med Vsync...haha! Særlig siden Nvidias siste driver funket ikke "Force on" lenger.

Men er det bare meg, eller dør du mye lettere nå?

Og forandringen med granatene var noe møkk.....gruet meg at de skulle forandre det. Nå er de bare som kinaputter.

Hadde også håpet på fiks ang cheats...men nei.

Endret av AvidGamer
Skrevet

Jeg får opp denne feilmeldingen når jeg skal installere patchen: "Kan ikke åpne denne oppdateringspakken. Kontakt programvareleverandøren for å bekrefte at dette er en gyldig oppdateringspakke for Windows Installer."

Hva kan være galt tru?

Skrevet (endret)

Synnsykt mye bedre det går med alt på ultra high og 1680 oppløsning! Det var jo faktisk digg å spille single player nå :D

Hvis det er noen av dere som får feilmeldinga: pcw_cab_family1 , så er det bare å gå inn i controlpanel/programmer og ta repair på crysis :D Veldig mange dette har skjedd for... Inklusiv meg.. Vista

Endret av Nizzen
Skrevet
Er det andre enn meg som har merket veldig ytelses forbedring med den nye patchen?

Merket litt ytelses forbedring i single player (rundt 5fps mer), og ganske stor forbedring i multiplayer (kjører windows xp).

Skrevet

Gikk fra 17 fps i gjennomsnitt på gpu benchmarken til ca 31 fps i gjennomsnitt! Dette er på ultra high på alt og 1680 oppløsning! Spillet gikk fra ikkje spillbart med disse instillingene, til spillbart.

Vista 64 sp1 rc glemte jeg å nevne at jeg kjører.

Skrevet

åhhh, gleder meg! 3min til den er nede nå! skjønte først ikke helt hvorfor mange av favoritt serverne ikke gikk å gå inn på selv om det var folk der.

Skrevet (endret)

Kan noen her bekrefte hva nyeste FileVersion og build er til Crysis? Sjekk Game.log i Crysis foldern.

Jeg får ikke sjekket noe akkurat nå.

Endret av lavizh
Skrevet
Kan noen her bekrefte hva nyeste FileVersion og build er til Crysis? Sjekk Game.log i Crysis foldern.

Jeg får ikke sjekket noe akkurat nå.

Det finnes bare 2 builds. Den fra orginal DVD og patch 1.1. Hva er det du lurer på egentlig?

Skrevet (endret)

Ah, dette må nesten feires! Håper dere som sier at det går lettere har rett. Har ventet på denne patchen i år og dag, kanskje jeg endelig kan fullføre kampanjen også (ble stuck på siste boss grunnet en haug med bugs)!

BTW, er det fremdeles mulig og customize .cfg som man vil? Så man kan få "DX10" effektene i XP også?

Endret av Habitats
Skrevet
Ah, dette må nesten feires! Håper dere som sier at det går lettere har rett. Har ventet på denne patchen i år og dag, kanskje jeg endelig kan fullføre kampanjen også (ble stuck på siste boss grunnet en haug med bugs)!

BTW, er det fremdeles mulig og customize .cfg som man vil? Så man kan få "DX10" effektene i XP også?

Jepp det er det, jeg kjører ultra high på mitt system med patchen :D

Skrevet
Gikk fra 17 fps i gjennomsnitt på gpu benchmarken til ca 31 fps i gjennomsnitt! Dette er på ultra high på alt og 1680 oppløsning! Spillet gikk fra ikkje spillbart med disse instillingene, til spillbart.

ikke noe som heter ultra high. mener du very high da?

Skrevet (endret)

Hmm har ikke så forskjellig maskinvare fra deg og får selv 17fps med alt på very high og 1680*1050-oppløsning. Eneste forskjellen jeg kan se er at jeg ikke har innstallert SP1... Så jeg får prøve dette og satse på at jeg får den samme ytelsesøkningen :)

edit:

Tydeligvis bare du som fikk den fantastiske ytelsesøkningen heh. Prøvde igjen med SP1 til Vista 64 og fikk 19.86fps med alt på very high, så vet ikke helt hva du har gjort for å få slike tall :\

Endret av SBS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...