slideface Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 hei, jeg sliter litt med å velge en ny telefon. det står imellom w910i og w880. jeg har hørt at det er noen feil med w910i, og at lakken eller fargen flasser av ganske fort. men w880 er jo en "gammel telefon men den er jo billigere. hvem syntes dere at jeg brude velge? håper på svar! takk
bidz Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Av de to burde du velge W910i synes jeg. W880i er litt gammel nå. W890i kommer om et par måneder og tar over for W880i. Så du burde kanskje vente på den dersom du ikke vil ha W910i. Jeg har selv brukt W910i litt, og den virker bra for min del i alle fall. Dårlig kamera, men stor og flott skjerm, helt OK taster synes jeg, bra design og kompakt. Bra batteritid og støtter det meste av nye teknologier som den burde. Det er synd den ikke har bedre kamera da.
slideface Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Av de to burde du velge W910i synes jeg. W880i er litt gammel nå. W890i kommer om et par måneder og tar over for W880i. Så du burde kanskje vente på den dersom du ikke vil ha W910i. Jeg har selv brukt W910i litt, og den virker bra for min del i alle fall. Dårlig kamera, men stor og flott skjerm, helt OK taster synes jeg, bra design og kompakt. Bra batteritid og støtter det meste av nye teknologier som den burde. Det er synd den ikke har bedre kamera da. okey, takk. jeg syntes at w910i er kjempe fin, og den har jo en stor sjerm som du sa. men jeg bruker ikke kamera veldig mye så det går greit. men hadde du problemer med lakken på din mobil? takkk igjen!
slideface Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 er det noen andre som har w910i, og har noe å fortelle om noe som er bra eller noe som er dumt.?
Moblifonen Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har en W910i i en måned snart. den er drit bra! . Har ikke oppdaget at malingen flasser av på min, men jeg er jo ganske forsiktig med den og da. går helt greit å skrive meldinger på. Men W880 har noen rare taster. kjenner en som hadde denne og han bytta etter ikke så lenge pga. dumme taster blant annet. Hadde gådt får W910i
mobifil Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Har ikke W910i selv, men har testet den å må si meg fornøyd. Det første som slo meg var designet for det er en riktig lekker telefon. De eneste minusene jeg bet meg fast i er at menyene blir litt kjdelig (ikke fordi de er kjedelige, men fordi dette er noe vi har sett mange ganger fra SE før). Kameraet er svakt, så er dette viktig for deg burde du gå for en annen telefon. MP3 spilleren er veldig bra, men telefonen (tatt i betraktning av å være en walkman telefon) leverer ikke optimal lyd kvalitet, men dette er ikke noe du merker godt me mindre du kobler den opp mot ett bra hjemme anlegg. Ellers har jeg ikke noe negativt å si om telefonen Står det mellom W880 og W910 så kjøp W910 uten tvil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå