Gå til innhold

Hvilke PC-spill gleder du deg til å skaffe i 2008?


Anbefalte innlegg

Skriv litt om hvilke spill du ser fram til i 2008(Selv om de kanskje blir utsatt).

 

Penumbra: Black Plague

Et creepy spill der du drar rundt og løser gåter ved hjelp av omgivelsene. Ikke et standard FPS spill, du sloss lite, men stemningen skal visst være ekstremt bra hvis de gjør det like bra som det første spillet.

 

Spore

Du skal lage din egen rase som skal ta over verden, dette blir nok et morsomt spill som man kan spille over en periode, da spillet er enormt.

 

Warhammer Online

Elsker Warhammer, så dette spillet må prøves ut. Et spennende pvp-orientert MMORPG, vi får se hvordan det ender opp.

 

Age of Conan

Enda et pvp-orientert MMORPG med et tilsynelatende innovativt angrepsystem, vi får se hvordan det virker i praksis.

 

Far Cry 2

Et enormt åpent spill der du kan leke deg i 50km^2 med terreng. Bare det er grunn nok til å prøve spillet!

 

Splinter Cell: Conviction

Et nytt spill i serien der de tar i bruk folkegrupper som i Assassins Creed, blir sikkert stilig...

 

Fallout 3

Aldri spilt noen i denne serien, men etter det jeg har hørt så blir det nok et spill jeg må prøve.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg til DukeNukemForever, det kommer i følge 3DRealms i 2008 :) Yea right...

 

Men for å være litt relistisk gleder jeg med til FarCry2. Spennende å se om UbiSoft klarer å levere like bra som Crytek gjør. Skal vist kreve like mye som Crysis har jeg hørt :(

Endret av roberteh
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Spill jeg ser fram til:

 

- Assassin's Creed

- Alan Wake (Hvis det får en 2008 utgivelse)

- Age of Conan

- Warhammer: Online

- Far Cry 2

- Mafia 2 (Hvis det får 2008 utgivelse)

- Turning Point: Fall of Liberty

- Borther's in Arms: Hell's Highway

- Rainbow Six: Vegas 2

- Operation Flashpoint 2 (Hvis det får 2008 utgivelse)

- Project Origin (Hvis det får 2008 utgivelse)

 

En del altså. :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Gleder meg til Alan Wake; får bare håpe det blir utgitt,lenge siden jeg har hørt no spesifikt.

Også regner jeg med å skaffe Age of Conan, og Duke Nukem Forever, hvis det skulle finne veiene til butikkhyllene.

Selv om det er flere år siden jeg faktisk hadde tro på at det skulle komme noen gang :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...