mr-hunter Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 hei, jeg skal installere Microsoft XP Home edition på pcen min. men når jeg har skrevet inn product keyen( jeg har selfølgelig skjekket at den er skrevet riktig maaaange ganger) så får jeg opp en meldig som sier at den er "invalid".. -.- hva er egentlig problemet? takk for alle svar
Arne Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Og han er ikkje pirat? Den dvden/cden du bruker, er det den cden/dvden som lisensen høyrer til? Eg las nemleg på eit forum at du ikkje kunne bruke OEM-lisens på ein retail-plate. Kan det høyrest fornuftig ut?
pmarius Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Svaret ligger på en måte i feilmeldingen. At den er "invalid" betyr at den ikke er gyldig, uansett hvor mange ganger du har sjekket den
KVTL Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Enten så bruker du en pirat serial som ikke er godkjent lenger av Microsoft. Eller så bruker du en serial som ikke er ment for den versjonen av XP som du har innstallert. Hvis du har OEM serial må du også ha OEM installasjonsmedium.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå