Crysis Fan Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 hei, jeg har en del penger og lurer på om det er noen brae Første-person skyte spill eller strategi spill. jeg har 650 kr. System: Grafikk-kort: Radeon 9550 og Radeon 9550 secondary Hoved-kort:65IM-V Prossesor: Intel® Celeron® CPU 2.40 GHz RAM: 256 mb
War Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Hvilke spill har du fra før? Ser ut som du har Bf1942 desertcombat 2 2142 Har du testet HL²? Farcray? Crysis ? Swat? Doom3? UT? Endret 7. januar 2008 av War
Crysis Fan Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 jeg har: Bf vietnam og empire earth 2. ekstremt lite spill men kan bare spile de spillene crysis går nok ikke pga. dataen er for dårlig det hadde du sett hvis du så å systemet. samme med de andre utenom SWAT. hvt noen om hvor mange som bruker å være online på SWAT eller CS?
Bertelsen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 CS har en del spillere, så det skal du ikke være redd for. Swat vet jeg ikke noe om, mange år siden jeg spilte det aktivt.
Kharan Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Rene strategispill? Hearts of Iron II burde oppfylle kravene der, kan skaffes for en relativt billig penge online, f.eks. via GamersGate.
zeox Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 hvis du tenker på RTS må jeg nesten anbefale Company of Heroes! fjordårets (og året før) beste RTS!
JRL Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Starcraft broodwar er fortsatt populært. veldig billig også vil jeg tro.
Nuur Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 hvis du tenker på RTS må jeg nesten anbefale Company of Heroes! fjordårets (og året før) beste RTS! Han har nok ikke pc til det spillet akkurat! Heroes III er jo en slager alltids på strategi fronten. Half Life eller Deus Ex på skytespill kanskje?
zeox Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 hvis du tenker på RTS må jeg nesten anbefale Company of Heroes! fjordårets (og året før) beste RTS! Han har nok ikke pc til det spillet akkurat! beklager, jeg hoppet helt over spesifikasjonene han hadde postet XD
Flin Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 I RTS så er det bare en ting som gjeller og det er wc3, faktisk så tror jeg at jeg skal spille litt nå
Crysis Fan Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Takker for alle svarene det blir nok CS eller BF 1942 kansje Rene strategispill? Hearts of Iron II burde oppfylle kravene der, kan skaffes for en relativt billig penge online, f.eks. via GamersGate. Glemte å si at jeg har det spillet
Rescue me Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 I RTS så er det bare en ting som gjeller og det er wc3, faktisk så tror jeg at jeg skal spille litt nå Da har ikke du prøvd mange spill.
Kharan Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Tja, andre spill som kan passe til datamaskinen din er jo Homeworld 2 og Star Wolves 1. Star Wolves 2 er ikke å anbefale grunnet for mange bugs og lite nytt over eneren.
Crysis Fan Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 ok men er det mange online på HM2?
Kharan Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Det finnes neppe mange online nå i Homeworld 2, da spillet kom ut i 2003. Men enkeltspillerdelen er vel verd å spille gjennom. Samme med Star Wolves, dette er ikke et onlinespill, ren enkeltspiller.
superku1 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Spill TASPRING, koster deg ingenting det er et RTS (real time strategy:P) og det er best i verden
Queek Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hva med å spare pengene og kjøpe en ny pc når du får mulighet til det?
Crysis Fan Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Spare? hvis jeg skulle spart ville det ha tatt mange år! men takk for alle rådene tror det blir CS, BF 1942 og platereparerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå