Civilix Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 spiller folk på ladder eller normal? Drar alltid til ladder, enten hc eller sc, av en eller annen grunn klarer jeg ikke å spille normal når jeg starter opp igjen, føles skittent . Det er bare en måte og spille diablo2 på, hc ladder! Ingenting slår å faktisk kjempe for livet til karakteren sin, ikke noe slikt pysete tape penger eller experience ved død, svikter du din stakkars avatar er det over og ut for han. Skulle ønske at det kom et bra MMO som hadde HC servere.
Bytex Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg har faktisk hatt D2 på harddisken i flere år, har aldri turt å spille online. Det er noe skummelt med at andre mennesker også er der, som har spilt i 4 år og har 20 lvl 99 characters. De kommer til å le av meg og knuse meg konstant. No fun.
Bruktbilen Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) HC er vel og bra, men så snart man får tak i en privat gruppe å ta baal med så er det egentlig ikke en utfordring å spille hc. Det eneste jeg liker i hc er å lvle 7 - 40 chars, uten boosting, utrolig spennende å joine en public game der alle er samme level for så å bare spille gjennom spillet, der ingen kan stole på hverandre. Så snart man blir litt high så nekter random folk å lvle med deg, alle vil bare drepe deg, ingen baalruns med ukjente, ingen pvp... Selvsagt er det de gangene man kjører på hele natta med hc, og dermed har en egen baalgruppe som man kan lvle med der alle "stoler" på hverandre, og dermed den deilige risikoen med at noen kanskje blir å tppke deg. Det er spennende, men kan jo ikke lvle en ny char hver gang jeg vil spille hc, så sc er deilig for litt hjernedød pvp/brs/tppk. Skulle ønske at det kom et bra MMO som hadde HC servere. Det har jeg lenge ønsket, særlig et nytt spill der alle er på et likt nivå i starten. Endret 8. januar 2008 av Bruktbilen
Dimitrij Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 spiller folk på ladder eller normal? Drar alltid til ladder, enten hc eller sc, av en eller annen grunn klarer jeg ikke å spille normal når jeg starter opp igjen, føles skittent . Det er bare en måte og spille diablo2 på, hc ladder! Ingenting slår å faktisk kjempe for livet til karakteren sin, ikke noe slikt pysete tape penger eller experience ved død, svikter du din stakkars avatar er det over og ut for han. Skulle ønske at det kom et bra MMO som hadde HC servere. Jeg har aldri turt å spille hc egentlig, rett og slett av frykt for å plutselig miste en god character. Men er vel kanskje det som er litt av poenget?
Bytex Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 (endret) -slettetttt.- Endret 8. januar 2008 av Bytex
Civilix Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har aldri turt å spille hc egentlig, rett og slett av frykt for å plutselig miste en god character. Men er vel kanskje det som er litt av poenget? Uten hc hadde nok diablo2 blitt lagt på hylla for mange år siden, det ekstra adrenalinkicket man får ved at man faktisk kan miste karakteren er det som holder d2 i live for min del.
EvenEleven Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 sillte det når jeg var liten. kom aldri igjennom sted nr 2 . det ørken skiten. utforsket over alt! hva er cluet?
Flimzes Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 sillte det når jeg var liten. kom aldri igjennom sted nr 2 . det ørken skiten. utforsket over alt! hva er cluet? Finner du ikke boksen som man skal fikse staven i? Finner du ikke bossen?
Dimitrij Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 sillte det når jeg var liten. kom aldri igjennom sted nr 2 . det ørken skiten. utforsket over alt! hva er cluet? Som det står i questlogen skal du finne to deler av en stav, selve staven og amuletten på toppen. I tillegg må du finne cuben så du får satt disse to sammen.
Bytex Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Burde ikke være noe vanskelig så lenge du kan lese engelsk. Det står i questene nøyaktig hva du skal gjøre i de forskjellige områdene. Men såklart, hvis du aldri gjør annet enn å denge på monstre og ikke sjekker questlog eller noe annet, skjønner du vel lite... Er det ikke der du skal finne delene til staven? Bare å følge sporene du får hele tiden, da. Endret 10. januar 2008 av Bytex
jonnor Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 sillte det når jeg var liten. kom aldri igjennom sted nr 2 . det ørken skiten. utforsket over alt! hva er cluet? Lenge siden jeg har spilt, men kjapt: Skaff Horadrics Cube og delene til Horadric Staff. Finn gaten til Arcane -> Finn gaten til Valley Drep Duriel i tomben hans. : tataaaa, akt3!
Dimitrij Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Jeg har LOD CD-en liggende, men finner ikke cd-keyen. Noen som vet om det går ann å få tilsendt cd-keyen på mail eller no fra blizzard?
TheExcalibur Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har Star Craft og Star Craft Brood War hvor også jeg mangler Cd Keyen. Noen som vet hvordan man kan skaffe den?
Akidon Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Trenger vell ikke cdkey til broodwar. Er bare starcraft som krever det.
Dimitrij Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Da fant jeg løsningen på problemet mitt ihvertfall: Sykle ned til byen og kjøpe både Diablo2 og LoD til 200; Jeg er så nerd :!: Men er digg å ikke drikke for en gang skyld på en lørdag og bare slappe av med diablo.
Bruktbilen Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe D2 igjen for 4-5 mnder siden fordi jeg ville booste chars uten å plage andre, men de var faktisk utsolgt for spillet :|, heldigvis droppet jeg den tanken og nå satser jeg på å plage andre for å bli boostet.
Dimitrij Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor kan jeg ikke velge HC nå? Eneste valgene jeg har ved character-creation er expansion og ladder.
Bruktbilen Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 (endret) Du må først ha klart spillet på normal eller noe slikt, men husker det er en fiks til dette problemet slik at man kan lage en hc char ved starten, en venn av meg gjorde dette til meg i starten. Husker ikke hvordan man gjorde det.. Endret 19. januar 2008 av Bruktbilen
Dimitrij Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Du må først ha klart spillet på normal eller noe slikt, men husker det er en fiks til dette problemet slik at man kan lage en hc char ved starten, en venn av meg gjorde dette til meg i starten. Husker ikke hvordan man gjorde det.. Oki, kommer nok til å starte med SC nå først så går greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå