Gå til innhold

Warawk (Jabra BT135) headset Problem. Kan ikke snakke, kan ikke høre..


Mokko

Anbefalte innlegg

Jeg kan hverken høre lyd eller snakke i det, og ja, jeg har satte det som output og input audio. Når jeg går på stemmeskiftingsinnstillingen hører jeg meg selv i headsettet og det ser ut til at Ps3-en registrerer lyden, men i Warhawk og Cod4 hører jeg bare de som snakker via lyden på TV-en. (Jeg har prøvd å trykke både L3 og R3 i begge spillene)

 

Kan noen hjelpe meg?

 

Jeg irriterer meg også over at jeg må trykke på "koble til" hver gang jeg skrur på headsettet eller går utenfor rekkevidde, skal det være sånn?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligger manual for Warhawk på nettet, bare google så finner du nok.

Mener å huske at jeg la opp link, engang på forumet her også. :-/

 

Er en stund siden jeg har hatt tid til å spille Warhawk, men var vel kanskje L3 du skal trykke på.

Du vil da få en slags radio-tune-lyd, og kunne snakke.

Husk å sjekke ute i menyen, om PS3 registrerer at lydsignal kommer når du snakker, siden det er en gul equalizer der på headset settingsene. :)

Lenke til kommentar
Ligger manual for Warhawk på nettet, bare google så finner du nok.

Mener å huske at jeg la opp link, engang på forumet her også. :-/

 

Er en stund siden jeg har hatt tid til å spille Warhawk, men var vel kanskje L3 du skal trykke på.

Du vil da få en slags radio-tune-lyd, og kunne snakke.

Husk å sjekke ute i menyen, om PS3 registrerer at lydsignal kommer når du snakker, siden det er en gul equalizer der på headset settingsene. :)

 

 

Ja, den registrerer lydsignalet.

Lenke til kommentar
Had du sjekka NAT-typen din? Jeg har NAT type 3 tror jeg, som vil si at kommunikasjonen innen online spill er begrenset. Gå inn på internett innstillinger og sjekk :idea:

 

 

Jeg har NAT-type 2, så da skal det vel egentlig gå. Skal sjekke om det virker med Motorstorm nå.

 

EDIT: Motorstorm har ligget bortgjemt i et skap ganske lenge, så jeg må laste ned ny oppdatering. Motorstom-opdateringene tar jo hundre år..

Forresten, må man trykke inn noen knapp mens man snakker i Motorstorm, eller kan man bare snakke ut i vilden sky?

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...