Gå til innhold

Sebastian Loeb om Gran Turismo


Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja kanskje jeg skulle det _Krosjefen_, men har da spilt andre spill som har slik skade som Forza 2. Deriblant mange baneløpbilspill og rallyspill.

 

Bear^: det at du tar med det å kjøre i autovernet med som svar på spørsmålet mitt, sier litt. Autovernet er der for å forhindre at biler går av veien, samt å absorbere energi. Sjekk youtube for videoer av kræsj tester.

Lenke til kommentar
Ja kanskje jeg skulle det _Krosjefen_, men har da spilt andre spill som har slik skade som Forza 2. Deriblant mange baneløpbilspill og rallyspill.

 

Bear^: det at du tar med det å kjøre i autovernet med som svar på spørsmålet mitt, sier litt. Autovernet er der for å forhindre at biler går av veien, samt å absorbere energi. Sjekk youtube for videoer av kræsj tester.

 

Ja det vet jeg og men det forhindrer likevell ikke bilen å bli skadet, bilen er og laget for å absorbere så mye som mulig energi. Forøvrig svarte jeg mer spesifikt rettet mot spørsmålet ditt rett under så jeg svarte nok på spørsmålet ditt skal du se.

 

1. Jeg kræsjet i autovernet på såpeglatt vinterføre i fjor, farten var på rundt 60 km/t. Jeg kjører den samme bilen den dag i dag, og jeg kjørte samme bilen inn til verkstedet som lå 15 km fra stedet der jeg kræsjet. Nei en bil blir ikke totalvraket om du kjører 50 km/t inn i veggen som fasitsvar, alt avhenger av innfartsvinkel.

 

I Forza 2 er det tilnærmet slik. Jeg har opplevd å kjøre inn i en betongvegg i lav fart og fremdeles kunne kjøre videre. Derimot neste løp med samme fart endte med en busta motor, den gikk fremdeles men farta var uhoverlig dårlig.

 

Se der hva jeg fant. Så var vistnok ikke svaret mitt en tur i autoverne alikevell.

 

Har du ikke spillet Forza 2? Om så hvordan kan du si at du har spill som har slik skade som Forza 2, du har ingen sammenligningsgrunnlag.

 

Men som Krosjefen frempeker, det var ikke noe angrep mot GT4 eller noen andre GT spill, jeg liker de spillene, men er vel lov å dra frem slike sammenligninger med tanke på ønsker man vil se i slike spill uten at man tar frem våpnene av den grund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...