Gå til innhold

Kommer det Guitar Hero 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikkje ein fordel at gitaren ikkje rister når du f.eks. skal ta eit vanskeleg ho/po-parti? Lydane når ein bommar er jo eit stort poeng, fekk nokre latteranfall seint på kveld i jula når brødrene mine spelte og bomma her og der. Spesielt på One, starten av låta er kun gitarplunking og det var boink boink boink. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper GH 4 vil inneholde litt mer metal enn serien har hatt hittil. Se for deg å spille Blackwater Park av Opeth.. Det hadde vært noe!

Skrevet

Jeg bare håper at GH4 kommer ut fortest mulig siden jeg har kun spilt 1 uke og er på expert allerede :blush: eenten er det bare veldig nerdete eller så er det det er at spillet er lett

Skrevet

Med mindre det kjem eit GH Metal trur eg ikkje det vil bli så veldig mykje meir, synest det er bra i dag eg. Spelet er jo meint for alle aldersgrupper, hadde vore litt dumt å hatt ein masse metal då.

GH Norsk? Nei takk, engelsk ftw!

Skrevet
Jeg ser også at Call Of Duty 5 er på vei! Det blir mange godbiter fremover. :new_woot:

Da blir du nok muligens skuffa. Det er de som laget den elendiger 3'ern som skal lage nr 5. MEn får vel bare vente å se, men jeg er litt skeptisk.

Gleder meg selvfølgelig til alle GH spill fremover. Fikk 3'ern i julen og syntes det var ganske artig.

Skrevet

3ern var litt nedtur. Hey, kult med bedre grafikk og fancy effekter. Men mista feelingen GH2 hadde. Ikke pga sangene, eller no .. bare.. ja. Rytmen er litt ødelagt på noen sanger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...